Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-08-22, 16:36
  #61
Avstängd
Alphaelites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Gör dig själv och henne en tjänst genom att lämna förhållandet så att hon kan träffa någon som uppskattar hennes kropp. Hon skall således inte behöva modifiera sitt yttre för ditt behag.

Du har glömt att kvinnor är till för mannens välbehag.

En BBW ska vara smalare, en undernärd, fetare osv.
Citera
2017-09-04, 11:22
  #62
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alphaelite
Du har glömt att kvinnor är till för mannens välbehag.

En BBW ska vara smalare, en undernärd, fetare osv.

Du är en hemsk person.
Citera
2017-09-04, 12:12
  #63
Medlem
Flash-999s avatar
Om det gäller sådant exemplar som på länkad bild i början har jag svårt att alls se problemet, så länge det inte samtidigt skulle vara hårigt.

Egentligen bara sorgligt med alla dessa kroppsnojor, ivrigt påhejade av många som förmodligen aldrig sett ett riktigt exemplar oavsett bullighet.
Citera
2017-09-04, 13:54
  #64
Medlem
Bullfitta är väll detta nedan dvs fett ovanför skötet?

http://1.bp.blogspot.com/-x6BMiTHn2C...Bbullfitta.jpg

Eller? Nu tror jag den är fotoshoppad men venusberget är gigantiskt på bilden. De handlar alltså inte om de yttre blygdläpparna egentligen.

Detta ser riktigt mysigt ut:

http://cumonmy.com/galleries/2014-up...cameltoe-9.jpg

Skulle tro att de är den perfekta fittan enligt min smak men de måste ju kännas lite konstigt att konturerna av blygdläpparna syns? Tror att de har med trosorna att göra. Tjejen jag datar nu har en sån fitta. Ett något större venusberg dämpar i en del ställningar och jag tror de är funktionen. Även bulliga yttre blygdläppar som växer vid sex är trevligt. De blir liksom mer fitta på något sätt med något större yttre blygdläppar och venusberg.

De jag inte gillar på tjejer är långa inre blygdläppar de är den enda synpunkten jag har och den håller jag för mej skälv. De tycker jag du också ska göra TS.
__________________
Senast redigerad av Ki 2017-09-04 kl. 14:39.
Citera
2017-09-04, 17:32
  #65
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Bullfitta är väll detta nedan dvs fett ovanför skötet?

http://1.bp.blogspot.com/-x6BMiTHn2C...Bbullfitta.jpg

Eller? Nu tror jag den är fotoshoppad men venusberget är gigantiskt på bilden. De handlar alltså inte om de yttre blygdläpparna egentligen.

Detta ser riktigt mysigt ut:

http://cumonmy.com/galleries/2014-up...cameltoe-9.jpg

Skulle tro att de är den perfekta fittan enligt min smak men de måste ju kännas lite konstigt att konturerna av blygdläpparna syns? Tror att de har med trosorna att göra. Tjejen jag datar nu har en sån fitta. Ett något större venusberg dämpar i en del ställningar och jag tror de är funktionen. Även bulliga yttre blygdläppar som växer vid sex är trevligt. De blir liksom mer fitta på något sätt med något större yttre blygdläppar och venusberg.

De jag inte gillar på tjejer är långa inre blygdläppar de är den enda synpunkten jag har och den håller jag för mej skälv. De tycker jag du också ska göra TS.

å ja de är trevligt att känna på venusberget också som en liten kudde. jätte gulligt . jag tror de är fett men de verkar inte ha något med fett mängd på övriga kroppen att göra.
Citera
2017-09-05, 12:18
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monopoli
Har senaste perioden träffat en helt underbar och vacker tjej på alla möjliga sätt och vis. Vi har bra kemi och ganska lika värderingar och synsätt på livet. Hon är attraktiv, långt blont hår, stor byst, härlig bakdel etc. Men problemet är utseendet på hennes fitta. Jag har svårt för bullfittor. Vi kan hålla på med förspel ett tag och allt känns skönt, bra och rätt men sedan slaknar jag så fort bullfittan gör sig närvarande. Vet inte vad det är som är så avtändande, har försökt reflektera och överkomma min fobi men har inte lyckats ännu. Jag har alltid skyllt ifrån det på alkoholen men nu när vi planerat att träffa varandra där dricka inte kommer vara inblandat lär sanningen dyka fram. Vad fan ska man göra egentligen. Ångesten är på topp.

Tror ni det är något som går över med tiden?
Kommer det alltid vara ett problem?

Nästan så här allvarligt är det.

Det JAG ser är en fullständigt normal tjej med en fullständigt normal vagina i alldeles för tajta byxor. Skulle du ta så tajta byxor på dig är även din numera 5 cm penis också enbart 3 cm lång....
Citera
2017-09-05, 12:26
  #67
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Bullfitta är väll detta nedan dvs fett ovanför skötet?

http://1.bp.blogspot.com/-x6BMiTHn2C...Bbullfitta.jpg

Eller? Nu tror jag den är fotoshoppad men venusberget är gigantiskt på bilden. De handlar alltså inte om de yttre blygdläpparna egentligen.

Detta ser riktigt mysigt ut:

http://cumonmy.com/galleries/2014-up...cameltoe-9.jpg

Skulle tro att de är den perfekta fittan enligt min smak men de måste ju kännas lite konstigt att konturerna av blygdläpparna syns? Tror att de har med trosorna att göra. Tjejen jag datar nu har en sån fitta. Ett något större venusberg dämpar i en del ställningar och jag tror de är funktionen. Även bulliga yttre blygdläppar som växer vid sex är trevligt. De blir liksom mer fitta på något sätt med något större yttre blygdläppar och venusberg.

De jag inte gillar på tjejer är långa inre blygdläppar de är den enda synpunkten jag har och den håller jag för mej skälv. De tycker jag du också ska göra TS.
Du har förstått precis som jag också tycker i mitt inlägg på förra sidan fast du har hittat mycket bra exempel också. Där kan vi verkligen tala om bullfitta och jag tror faktiskt inte att bilden behöver vara behandlad. Hon ser väldigt slank ut och då kan blygdbenet bli väldigt framträdande. Har hon sen dessutom en fin kudde på det så blir det stort.
Citera
2017-09-05, 14:45
  #68
Avstängd
TajtKnullarens avatar
Hade samma problem en gång. Ställde ett ultimatum, antingen operation eller så får relationen vara slut
Citera
2017-09-05, 15:04
  #69
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
Hade samma problem en gång. Ställde ett ultimatum, antingen operation eller så får relationen vara slut

Gissar att hon gjorde slut med dig.
Citera
2017-09-05, 15:45
  #70
Avstängd
TajtKnullarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Gissar att hon gjorde slut med dig.

Hon bantade upp mot 10 kg men då det inte löste problemet blev det att vi var tvungna att dela på oss. Vilket är synd, men vill hon inte så
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback