Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-16, 02:22
  #1
Medlem
Monopolis avatar
Har senaste perioden träffat en helt underbar och vacker tjej på alla möjliga sätt och vis. Vi har bra kemi och ganska lika värderingar och synsätt på livet. Hon är attraktiv, långt blont hår, stor byst, härlig bakdel etc. Men problemet är utseendet på hennes fitta. Jag har svårt för bullfittor. Vi kan hålla på med förspel ett tag och allt känns skönt, bra och rätt men sedan slaknar jag så fort bullfittan gör sig närvarande. Vet inte vad det är som är så avtändande, har försökt reflektera och överkomma min fobi men har inte lyckats ännu. Jag har alltid skyllt ifrån det på alkoholen men nu när vi planerat att träffa varandra där dricka inte kommer vara inblandat lär sanningen dyka fram. Vad fan ska man göra egentligen. Ångesten är på topp.

Tror ni det är något som går över med tiden?
Kommer det alltid vara ett problem?

Nästan så här allvarligt är det.
Citera
2017-08-16, 02:32
  #2
Medlem
AX64s avatar
Fenomenet beror på lite mycket underhudsfett i regionen. Har du tid att uthärda situationen så kan du väl föreslå träning/bantning då detta kan hjälpa. Är dock svårt att punktträna just det området, så i värsta fall får du en sjukt vältränad tjej med kvarstående bullfitta, men som lätt spöar skiten ur dig om du fortsätter gnälla.
Citera
2017-08-16, 02:40
  #3
Medlem
S3ONs avatar
Gör dig själv och henne en tjänst genom att lämna förhållandet så att hon kan träffa någon som uppskattar hennes kropp. Hon skall således inte behöva modifiera sitt yttre för ditt behag.
Citera
2017-08-16, 03:46
  #4
Medlem
CXQHs avatar
Om det är ett allvarligt problem för dig bör du ta upp det med din flickvän. Operation kanske är en möjlighet? Alternativt att du släpper det och fokuserar på något annat eller helt enkelt gör slut.
Citera
2017-08-16, 05:15
  #5
Avstängd
Bloodybiffs avatar
Äsch inget fel på bullfittor, lär dig uppskatta bulfittan du kan använda den som en kudde osv.
__________________
Senast redigerad av Bloodybiff 2017-08-16 kl. 05:51.
Citera
2017-08-16, 05:35
  #6
Medlem
Slottsgrytas avatar
Fy fan vad jag garvar! Härlig tråd!

Länge leve bullfittan, bara till och trycka ner hela ansiktet i den och mysa, lapa i dig lite saft.

Är hon fet i övrigt?

Lycka till
Citera
2017-08-16, 05:36
  #7
Medlem
Du skulle kunna leta upp kontaktuppgifter till ställen där hon kan operera sig, så kan du ge dessa till henne då du berättar att det är sjukt avtändande.

Hoppas det löser sig!
Citera
2017-08-16, 05:52
  #8
Medlem
Slottsgrytas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Du skulle kunna leta upp kontaktuppgifter till ställen där hon kan operera sig, så kan du ge dessa till henne då du berättar att det är sjukt avtändande.

Hoppas det löser sig!

Ge henne en bullfitte operation i födelsedags present! Bra tips här.

Kanske man kan fettsuga endast de partiet?
Citera
2017-08-16, 05:58
  #9
Medlem
Jag lider med dig eftersom du kan ha blivit skadad för livet. När du framledes träffar nytt knull kommer du alltid att tänka på bullfitta, typ. Innan det blir dags för knull tänker du på bullfitta....... Tänk om hon har en bullfitta, tänk om hon har en bullfitta.......så kuken kommer av psykologiska själ ha svårt att stå med nya tjejer.
Detta har hänt mig men då handlar det om fitta med mycket hår. Träffade en Vietnam tjej som hade så jävla mkt hår så varje gång jag har nytt knull tänker jag att hoppas hon ej har för mkt hår på fittan, hoppas hon ej har för mkt hår på fittan, och får svårt att få upp den av bara tanken.
Typ liknande denna : https://www.google.se/search?q=very+...keH9ZjjPttmiM:
Citera
2017-08-16, 06:18
  #10
Medlem
note-its avatar
Ja alltså, om det är liknar det man ser på bilden så fattar jag. Det är inte härligt med så mycket i handen. Det hade jag ogillat.
Det är nästan lika avtändande som när de inre läpparna hänger utanför och sladdrar.
Är det avtändande så är det, det tror jag inte går över med tiden.
Egentligen bra om du avslutar detta förhållande tidigt innan hon har fått för många känslor för dig.
Sen håller du dig undan från de lite större storlekarna i framtiden.
Enklast så.
Citera
2017-08-16, 06:30
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodybiff
Äsch inget fel på bullfittor, lär dig uppskatta bulfittan du kan använda den som en kudde osv.

Haha kom o tänka på den här
Citera
2017-08-16, 06:30
  #12
Avstängd
Bloodybiffs avatar
Känsliga ni är, nu ska jag runka till en hårig bullfitta!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback