Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-15, 23:21
  #1
Medlem
Citat:
Polisen har larmats om en skottlossning i Skarpnäck i södra Stockholm. Flera skott har avlossats och en person har varit nära att bli träffad, enligt polisen.

– Vi har inlett förundersökning om mordförsök. Det var ett skott avfyrat som var nära att träffa, säger Lars Byström, presstalesperson på polisen i Stockholm.

https://www.svd.se/flera-skott-avlossade-i-skarpnack
Citera
2017-08-16, 00:16
  #2
Medlem
D1VAs avatar
Någon som vet vart i Skarpnäck?
Var ute för att slänga massa gammal reklam vis 20.30 och såg inga poliser. Var hemma också sen ett par timmar innan och inte heller hört skott. Sen så har man fan bott ett kvarter bort från de förra skottlossningarna och inte ens då har man hört. Kan fanskapen skjuta ihjäl varann så slipper man allt skit här. Dags att flytta..
Citera
2017-08-16, 00:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D1VA
Någon som vet vart i Skarpnäck?
Var ute för att slänga massa gammal reklam vis 20.30 och såg inga poliser. Var hemma också sen ett par timmar innan och inte heller hört skott. Sen så har man fan bott ett kvarter bort från de förra skottlossningarna och inte ens då har man hört. Kan fanskapen skjuta ihjäl varann så slipper man allt skit här. Dags att flytta..

Det var vid Ica.
Citera
2017-08-16, 04:02
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CancerousWhale
Det var vid Ica.

Det händer överallt.. har bott i Göteborg Hisingen hände hela tiden polisen ryckte ut..
Citera
2017-08-16, 08:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CancerousWhale
Det var vid Ica.

Jag bor precis vid ICA och det var inget jag såg där? Hörde dock att det var vid skarpnäcks torg, alltid där skitungarna hänger och gör otyg.
Citera
2017-08-17, 00:52
  #6
Medlem
D1VAs avatar
Varken vid torget eller Ica då jag var på torget samt närheten av ica 30 min senare och såg inga poliser eller bilar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback