Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-15, 22:29
  #1
Medlem
Precis som rubriken lyder så får jag tillfredsställelse av att bita, slicka och stoppa saker i munnen. Inget överdrivet beteende, men känner mig som ett litet barn p.g.a. dessa tendenser. Vet någon vad detta beteende kan ha för grund?
Citera
2017-08-15, 22:48
  #2
Medlem
AX64s avatar
Har stundvis samma beteende. Enligt de psykologikurser jag läst kan det bero på störningar i åldern 0-18 månader i ditt liv, det vill säga under den orala fasen enligt Freud. Det kan också bero på att du är uttråkad eller tycker det är kul bara, så ta det inte superallvarligt.

Mer läsning: https://en.wikipedia.org/wiki/Oral_stage
Citera
2017-08-16, 00:40
  #3
Medlem
Sigma:Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Rose
Precis som rubriken lyder så får jag tillfredsställelse av att bita, slicka och stoppa saker i munnen. Inget överdrivet beteende, men känner mig som ett litet barn p.g.a. dessa tendenser. Vet någon vad detta beteende kan ha för grund?
Du besvarade din egen fråga kompis. Grunden är att du är bicurious. Undvik dock att bita när du provar kuk. Det brukar inte vara populärt.
Citera
2017-08-16, 00:42
  #4
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigma:R
Du besvarade din egen fråga kompis. Grunden är att du är bicurious. Undvik dock att bita när du provar kuk. Det brukar inte vara populärt.

Borde gälla för mig med då. Intressant!
Citera
2017-08-16, 20:57
  #5
Medlem
Sigma:Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Borde gälla för mig med då. Intressant!
Hela din framtoning osar homosexuella undertoner, så det är bara att ge sig ut i världen och smaka på slickepinnen. Kom ihåg att svälja och tacka efteråt.
Citera
2017-08-17, 09:48
  #6
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigma:R
Hela din framtoning osar homosexuella undertoner, så det är bara att ge sig ut i världen och smaka på slickepinnen. Kom ihåg att svälja och tacka efteråt.

Tror det är för sent att börja med detta för min del, men tack för att du delar med dig av dina erfarenheter så öppet
Citera
2017-08-17, 16:21
  #7
Medlem
Sigma:Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Tror det är för sent att börja med detta för min del, men tack för att du delar med dig av dina erfarenheter så öppet
Tacka mig inte, jag gör det så gärna. Det glädjer mig bara att du läser och gillar det. Och det är aldrig för sent att börja, speciellt inte för dig.
Citera
2017-08-17, 16:39
  #8
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigma:R
Tacka mig inte, jag gör det så gärna. Det glädjer mig bara att du läser och gillar det. Och det är aldrig för sent att börja, speciellt inte för dig.

Nu när du har värmt upp mig lite, det är inte så att du möjligen vill någonting speciellt av mig?
Citera
2017-08-17, 16:57
  #9
Medlem
Sigma:Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Nu när du har värmt upp mig lite, det är inte så att du möjligen vill någonting speciellt av mig?
Jag tackar aldrig nej till en avsugning. PM:a om du vill smaka kuken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback