Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-15, 21:48
  #1
Medlem
Ja det är ju dessa 2 som gäller nu har bara testat fenixen och den är det tryck i det vill jag lova. Påminner st rakt om en blandning mellan Ab-Fubinaca och BB-22. Första h olkarna är du rätt med i matchen sen sover du som ett barn. Atn är inte alls lika hems som på fubinaca men toleransen går upp relativt snabbt. Känns inte giftig eller så heller så där påminner den om BB-22 kraftigt påslag mebbinte för kraftigt sen sitter den ni 1-1,5 timme också. Ni som testat den andra pinacan hur är den vad jag läst så ska den va mildare men jag föredrar Fenix ändå lite dyrt och synd natt den intebfinnsn i pulverform men men. Folket som provat båda få nu höra
Citera
2017-08-16, 02:17
  #2
Medlem
Undrar om det är den nya noiden 5f mdmb 2201.. låter lite som den. Hade velat att någon shop tog in den.

eller att det allmänt bara kom in fler noider i marknaden, känns så dött.. rc24 tyckte jag brukade vara bra med noider.

Synd dom blev busted.
Citera
2017-08-16, 12:06
  #3
Medlem
Pga urinprover så är detta tyvärr enda alternativet just nu. Fenixen är väl en noid man kan köra på som substitut. Thetripp är sega med leveranserna just nu så även postnord. Anledningen till att noider knappt går och få tag i längre är ju för att 24an tex tog in cumyl-cb-pinaca som var rent av giftig. Innan hade dom 5f-npb-22 visserligen rätt mild men funkade absolut i mitt tycke. Folk ser spic=chiminaca idag. Tänk för fan tillbaka inte låg man och krälade in sina egna spyor av MAM ELLER UR144. Det var ju då den jävla fubinacan och akb48 kom som mediahysterin kom och med den även döden. Rc24 hade garanterat varit igång idag om det inte vore för cumylen !!!!!! Folk dog ju förhelvete! !!!!!!
Citera
2017-08-17, 12:38
  #4
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Pga urinprover så är detta tyvärr enda alternativet just nu. Fenixen är väl en noid man kan köra på som substitut. Thetripp är sega med leveranserna just nu så även postnord. Anledningen till att noider knappt går och få tag i längre är ju för att 24an tex tog in cumyl-cb-pinaca som var rent av giftig. Innan hade dom 5f-npb-22 visserligen rätt mild men funkade absolut i mitt tycke. Folk ser spic=chiminaca idag. Tänk för fan tillbaka inte låg man och krälade in sina egna spyor av MAM ELLER UR144. Det var ju då den jävla fubinacan och akb48 kom som mediahysterin kom och med den även döden. Rc24 hade garanterat varit igång idag om det inte vore för cumylen !!!!!! Folk dog ju förhelvete! !!!!!!
Fenixen är starkare än TTs noid.

OfT; rc2* hade en klassad stimulant därav busten. Den enda noiden dom hade som folk kola vippen av va Chminacan vad jag vet.
Citera
2017-08-17, 14:06
  #5
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Fenixen är starkare än TTs noid.

OfT; rc2* hade en klassad stimulant därav busten. Den enda noiden dom hade som folk kola vippen av va Chminacan vad jag vet.

Lol jag hittade lite chiminaca längst in i en låda när jag städade för någon månad sedan. Tänkte det skulle vara roligt att ta och röka lite så jag slängde i en liten bit i lite e-liquid (hade inte rökt något på ett halvår) och gick sedan ut och satte mig på en bänk och drog en vejp. Hade tagit 600mg lyrica innan och det sista jag kommer ihåg var att det snurrade till rejält i skallen och sedan vek sig benen totalt, tydligen kollapsade jag och vaknade upp i en ambulans som någon hade ringt.

Det är första och enda gången jag någonsin har hamnat på sjukhus pga droger. Kändes lagom pinsamt. Spenderade resten av dagen och dagen därpå på hjärtkliniken där jag pratade med någon gammal pensionär (jag var den enda som var under 80 år där) som berättade hela sin livshistoria så jag hade iaf något att göra. Epic fail hur som helst. Polisen var iaf trevlig och lät mig slippa undan med ett "ok för den här gången då".
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2017-08-17 kl. 14:34.
Citera
2017-08-17, 18:18
  #6
Medlem
Chminacan är en stark jäkel. Men skön som fan i rätt doser, har för mig att du sagt innan att det var din favorit noid. Tråkigt att det som hände dig, men nog för du blanda med lyran. Ta försiktigt och glad att du är okej nu!
Citera
2017-08-17, 19:16
  #7
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Chminacan är en stark jäkel. Men skön som fan i rätt doser, har för mig att du sagt innan att det var din favorit noid. Tråkigt att det som hände dig, men nog för du blanda med lyran. Ta försiktigt och glad att du är okej nu!

Yep det var 100% mitt eget fel. Hade som sagt inte rökt på ett bra tag och överskattade min tolerans. Gillar den annars.
Citera
2017-11-23, 10:46
  #8
Medlem
5C-ab-pinaca mer cb rus.
Fenix mer sk "spicerus".
Jag föredrar den första.Alltså cannabisrus
__________________
Senast redigerad av Pinjanot 2017-11-23 kl. 10:48. Anledning: Stavfel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback