Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-26, 02:06
  #13
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Ja,Lindgren är ett väldigt vanligt namn,och några släkter med det namnet tillhör väl resandefolket,fast Car*na Lindgren här är nog född med namnet Magnusson.
Finns en stor romsk släkt Magnusson här i Uddevalla/Dalsland/Göteborg som hon tillhör.Många i den släkten är drogmissbrukare och kriminella med mycket på sina samveten,så egentligen borde man kanske inte bli så förvånad.

Hade varit väldigt intressant att få läsa FUPen och om någon visste vad som hänt det stackars offret under det dygn de höll honom frihetsberövad.

Ah, tackar för denna genealogiska utläggning! Jo, den släkten Magnusson har jag hört talas om förr i mindre smickrande sammanhang.
Citera
2017-09-01, 18:38
  #14
Medlem
Släppta efter rättegången🤔
Stackars offret..eller man får väl helt enkelt räkna med det när man har med dessa å göra👽
Tingsrättens dom borde ha kommit, någon som vet?
Citera
2017-09-06, 21:46
  #15
Medlem
Citat:
Släppta efter rättegången

Du vet vilka detta ska ha vart? Speciellt intresserad av vem åmåls killen är
Citera
2017-09-22, 23:24
  #16
Medlem
Ja jag har både fup å dom å vet vilka dem inblandade är
Citera
2017-09-22, 23:31
  #17
Medlem
Alla friade för grov misshandel och människorov, rätten anser att målsägandes historia har flertalet brister
Citera
2017-09-25, 09:44
  #18
Medlem
Dem inblandade är miki Lindgren Carina Lindgren Kim Lindgren och 27 åringen från Åmål är Sebastian Andersson läst dom och fup. MS fick sig en ordentlig resa och lär aldrig bli människa igen,
Citera
2017-09-25, 09:48
  #19
Medlem
Mattias Johansson år MS förresten från udevalla en riktig golbög och polis informatör, jag känner alla 4 inblandade och dem är bra folk sålänge man är bra mot dem, men bråka inte med dem dem om nu inte gillar problem
Citera
2017-09-25, 15:38
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weedeveryday
Ja jag har både fup å dom å vet vilka dem inblandade är

Du får gärna lägga upp fup och dom här.
Citera
2017-09-25, 16:19
  #21
Medlem
Bra Folk?!?
Ser denna familj som Börda för detta Samhälle.
Undra hur många miljoner denna Fam kostat..å va bidrar dom till??
Citera
2017-09-25, 23:48
  #22
Medlem
Ja just de bra folk, snarare dem inblandade som gjorde udevalla en tjänst som visade en liten råtta vad som händer om man inte sköter sig, om de nu ens hänt för MS verkar ha en snurrig bakgrund 10 årigt amfetamin missbruk som andra preparat så kan han fått nån psykos
Citera
2018-01-23, 15:13
  #23
Medlem
Snälla nån - Lägg upp FUP eller dom.

Nån här skrev tidigare att de blev frikända men jag har hört att de fick fleråriga fängelsetraff
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback