Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-08-18, 16:36
  #61
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Så här sa du! Det va det jag skrev en fråga på! Namngett 2 personer som hade allt och lite till som tog sina liv. Existerar depression ändå??

Men jo, hade folk levt helt underbara liv, där vi jobbat med det vi brinner för, haft en stor vänskaps krets, flickvänner och ett fint hem, så hade deppressioner inte varit så svåra, om ens existerande.


ja, det hade hjälpt eller kanske till och med inte existerat, sade jag, jag vet ingen människa som någonsin har levt ett fulländat lyckligt liv, så vet ej, men tror absolut det hjälper, därför jag skrev kanske, kanske betyder ja och nej.

sedan tror du att man lever ett lyckligt liv bara för att man är känd och har pengar ?
krävs mer än det för att vara lycklig, deras liv kune likaväl varit rena missären där dom endast levde för att jobba och tjäna pengar, klart som fan man går och hänger sig då....


man behöver lite av varje, inte mycket av en sak, balans kallas det, och tror få stjärnor/proffs har det...

men go fuck yourself
Citera
2017-08-18, 18:12
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell
ja, det hade hjälpt eller kanske till och med inte existerat, sade jag, jag vet ingen människa som någonsin har levt ett fulländat lyckligt liv, så vet ej, men tror absolut det hjälper, därför jag skrev kanske, kanske betyder ja och nej.

sedan tror du att man lever ett lyckligt liv bara för att man är känd och har pengar ?
krävs mer än det för att vara lycklig, deras liv kune likaväl varit rena missären där dom endast levde för att jobba och tjäna pengar, klart som fan man går och hänger sig då....


man behöver lite av varje, inte mycket av en sak, balans kallas det, och tror få stjärnor/proffs har det...

men go fuck yourself

Jag tror ingenting! Har endast besvarat det du skrev jävla analfabet. Du skrev ett påstående som du inte längre står för, som du försöker vrida till nåt annat för du insåg hur jävla blåst du är. Min lycka ligger inte i att ha pengar eller vara känd, vart har jag påstått det? Länka gärna texten, jag hittar den inte. Lite av varje 😂 Ta och hitta din personlighet och det som gör dig lycklig jävla snorunge innan du uttalar dig om livet.
Citera
2017-08-23, 16:14
  #63
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Jag har varit sjukskriven i en vecka nu och fick läkarintyg igår. Fick bara en vecka vilket var jävligt snålt tycker jag.

Chefen ringer och frågar hela tiden hur länge jag ska vara sjukskriven och han låter ganska arg.


Vad fan ska jag svara? Jag vet ju själv att jag kommer vara hemma minst 2-3 veckor till. Låter på han som att det är oacceptabelt
Citera
2017-08-23, 17:04
  #64
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
Jag har varit sjukskriven i en vecka nu och fick läkarintyg igår. Fick bara en vecka vilket var jävligt snålt tycker jag.

Chefen ringer och frågar hela tiden hur länge jag ska vara sjukskriven och han låter ganska arg.


Vad fan ska jag svara? Jag vet ju själv att jag kommer vara hemma minst 2-3 veckor till. Låter på han som att det är oacceptabelt
Du får vara sjukskriven så länge du har läkarintyg. Har du det kan din chef inte göra något. Stannar du hemma längre än din sjukskrivning gäller utan att fixa nytt läkarintyg kan han däremot vidta åtgärder.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback