Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-15, 07:10
  #1
Medlem
Jag antar att Apple carplay bara är en "spegling" av mobilskärmen men frågar ändå om carplay drar mer dataförbrukning än när man bara använder mobilen?

Går det att använda maps offline i carplay?
Citera
2017-08-15, 08:45
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleriet
Jag antar att Apple carplay bara är en "spegling" av mobilskärmen men frågar ändå om carplay drar mer dataförbrukning än när man bara använder mobilen?

Går det att använda maps offline i carplay?

Kanske OT men jag kör android Auto. Det är en speciall app som gör din telefon mer "bilvänlig", knapparna blir större och allt annat utom de appar du använder stängs av, kvar på android auto är Maps, en musik app (Spotify) , Telefonen och meddelanden. Sen speglas det till bilens display.
Citera
2017-08-15, 08:47
  #3
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Kanske OT men jag kör android Auto. Det är en speciall app som gör din telefon mer "bilvänlig", knapparna blir större och allt annat utom de appar du använder stängs av, kvar på android auto är Maps, en musik app (Spotify) , Telefonen och meddelanden. Sen speglas det till bilens display.
Var laddar du ner android auto? Via en mirrorsite?
Citera
2017-08-15, 17:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Var laddar du ner android auto? Via en mirrorsite?
Japp det funkar hur bra som helst även i Sverige
Citera
2017-08-16, 08:14
  #5
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Japp det funkar hur bra som helst även i Sverige
Har du någon länk?
Citera
2017-08-20, 18:04
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Har du någon länk?
https://www.apkmirror.com/?s=Android...searchtype=apk
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback