Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-08-25, 20:58
  #49
Medlem
Låter likt min fetisch av att ha en tjej hoppa och stampa på mig
Citera
2017-08-29, 09:46
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Nu är TS visserligen avstängd, men som någon som har lång erfarenhet av BDSM så vill jag ändå ge några råd om hon läser här igen.

Man behöver inte vara sjuk i huvudet för att gilla att domineras. Det jag dock blir lite skeptiskt inställd till är att du uttrycker att du inte nödvändigtvis vill ha sex utan framför allt misshandlas. Om det inte handlar om en fetisch med sexuell njutning i form av ett rollspel, vad är det då egentligen man vill uppnå? Det låter helt främmande.

Som oerfaren måste man vara extremt försiktig och prova sig fram med trygga personer. Alltför många dominanta är egentligen bara latenta våldtäktsmän och våldverkare som kallar det för BDSM. Men riktig BDSM sker under kontrollerade former och man upptäcker tillsammans med den dominanta var gränserna går. Du kan omöjligt gilla att misshandlas på alla upptänkliga sätt.

Se till att hitta en trygg dominant som du har lång kontakt med innan första steget tas om du verkligen tror att detta är något för dig. Ni ska diskutera det här länge och om han är det minsta seriös så kommer han att försöka öista ut vad som tänder dig och vad du inte är taggad på.

Sist, men inte minst: Vänta lite. Du är ung. Jag började själv då jag var 16 och du anar inte hur mycket jag upplevt som inte har varit annat än obehagligt för att mitt omdöme helt enkelt var sämre då. Bli kär, ha vanligt sex, tänj på gränserna med någon du älskar, lär dig var du står som sexuell individ först.

Det är en viss skillnad på sadism och bdsm.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback