Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-16, 00:23
  #13
Medlem
Methoxetamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Du får tycka som du vill och vice versa. Jag kommer alltid ha en stark avsmak för människor som inte tänker längre än näsan räcker. Först googlar man, hittar man inget så prova på engelska. Hittar du ABSOLUT ingenting där. Då gör man en tråd. (Och detta är den mest "vettiga" tråden TS har lyckats starta)...

Man peter helt enkelt inte i sig starka opioider utan att läsa om vad det är för något och vilka bieffekter som kan tänkas uppstå. Det är A och O. Ingen jävla raketforskning.
Många som inte läser på om drogerna innan de testar. Det är någon polare som bjuder eller så, så kommer man in i drogvärlden. Utan att läst ett smack. De flesta inser nog inte att det kan gå jävla snett om man inte läser på om vad man stoppar i sig!

Jag tycker samtidigt att om man nojar, så ska man göra det som krävs för att känna sig säker, men samtidigt så tycker jag som du att man kan faktiskt googla först. Bara att det ena inte utesluter det andra. Det är mest vägriktningar, och alla går sin egna väg, mot det definitiva resultatet, trygghet.
Citera
2017-08-16, 02:18
  #14
Medlem
DissociativePandas avatar
För vissa kan det ta ett tag för kroppen att vänja sig vid opiater, därav så kan rusen bli dåligt de första gångerna.
Citera
2017-08-16, 06:32
  #15
Avstängd
Mobilladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
För vissa kan det ta ett tag för kroppen att vänja sig vid opiater, därav så kan rusen bli dåligt de första gångerna.
Ont i magen idag igen... Hur löser man förstoppningen? Hjälper vanligt laxeringmedel?
Citera
2017-08-18, 21:40
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mobilladdaren
Ont i magen idag igen... Hur löser man förstoppningen? Hjälper vanligt laxeringmedel?

Ja, snabbverkande som du kör upp i röven
Citera
2017-11-20, 00:59
  #17
Medlem
Lolishs avatar
Jag petade i mig cirka 200 mg + alkohol för ett tag sedan och jag lever... Vilket förmodligen beror på änglavakt eller nåt annat babbel.
Vi är av samma kön och ungefär samma storlek.
Dock försökte jag ta mitt liv och brukar ej opiater i annat fall än när jag varit tvungen pga operationer.

Tycker du ska sluta leka med skiten om du inte försöker leka med ditt liv eller bara vill ha väldigt konstig uppmärksamhet. Det låter mer som att du försöker hamna i ett jävligt tråkigt missbruk?

Varför stoppar du i dig mer om du redan är orolig? Rök en holk istället om det är ett mysigt rus du är ute efter
Citera
2017-11-20, 01:03
  #18
Medlem
Lolishs avatar
Eller ännu bättre - ta tag i problemen! Saker kan bli bättre även om de inte känns så nu. Droger löser absolut inga problem. De känns bara bättre för stunden, det är i alla fall vad de får dig att tro. Allt går att lösa bara man inte ger upp hoppet och slutar tro på sig själv.
Men man måste kämpa. Kämpa varenda dag, kämpa för sig själv och inse sitt eget värde. Ingen annan kommer nånsin att göra det åt en. Ingen medicin ingen drog ingen människa. Bara du. Och du kan fixa det om du tror på dig själv! 👊
Citera
2017-11-20, 11:38
  #19
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolish
Eller ännu bättre - ta tag i problemen! Saker kan bli bättre även om de inte känns så nu. Droger löser absolut inga problem. De känns bara bättre för stunden, det är i alla fall vad de får dig att tro. Allt går att lösa bara man inte ger upp hoppet och slutar tro på sig själv.
Men man måste kämpa. Kämpa varenda dag, kämpa för sig själv och inse sitt eget värde. Ingen annan kommer nånsin att göra det åt en. Ingen medicin ingen drog ingen människa. Bara du. Och du kan fixa det om du tror på dig själv! 👊

+1 på den.

Drogerna kommer däremot göra så att TS tappar hoppet om sig själv och det är jävligt svårt att hitta igen, men det går. Bättre att ta tag i skiten nu TS, för det blir jobbigare för varje dag som går.
Citera
2017-11-20, 11:53
  #20
Medlem
Var glad om du inte gillar ruset. Det är ju den varma känslan många är ute efter. Lägg ner det medans du kan. Känner på mig att du inte har psyket för att rida ut en Oxy avtändning.
Citera
2017-11-28, 13:17
  #21
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Var glad om du inte gillar ruset. Det är ju den varma känslan många är ute efter. Lägg ner det medans du kan. Känner på mig att du inte har psyket för att rida ut en Oxy avtändning.
Precis. . Testade oxy när jag var yngre visst det var gött men glad att jag aldrig riktigt fastnade för det. Själv är jag inte perfekt men nöjer mig med kratom om jag vill droga lite.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback