Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-14, 23:28
  #1
Avstängd
Mobilladdarens avatar
Mår ganska bra för tillfället men huvudet är varmt och jag känner att andningen är långsam. Jag andas automatiskt, men den är märkbart långsammare utan inbillning.

Jag har inte tagit något annat och har ingen tolerans. Jag tuggade tabletterna. Kan jag sova nu? Eller finns risk att jag dör? Väger endast 55kg och är kvinna.
Citera
2017-08-14, 23:34
  #2
Medlem
Varför skall du sova?
Citera
2017-08-14, 23:35
  #3
Medlem
Du har alltså dubblat dosen sen din förra tråd där du frågade om du tagit för mycket?

20mg är ingen hög dos, men för någon som väger så lite som dig utan tolerans kanske det kan vara farligt (det får någon opiodinsatt person svara på).

Ät nu inga fler tabletter eller drick någon alkohol bara.
Citera
2017-08-14, 23:38
  #4
Avstängd
Mobilladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Du har alltså dubblat dosen sen din förra tråd där du frågade om du tagit för mycket?

20mg är ingen hög dos, men för någon som väger så lite som dig utan tolerans kanske det kan vara farligt (det får någon opiodinsatt person svara på).

Ät nu inga fler tabletter eller drick någon alkohol bara.
Ja därför ber jag om ursäkt, för det är så jävla fjortis/onödigt. Men, jag kände ingen effekt. Väntade ca 30 minuter och kände inget.

Nu har jag tagit 10mg till och på bara 5-10 minuter så kom den varma känslan i huvudet.

Ska inte ta mer.
Citera
2017-08-14, 23:59
  #5
Medlem
Daxattblirens avatar
Drick vatten, tatt lugnt. Du må väga lite men det är inte mycket med 20mg kanske för dig men de kommer inte hända något speciellt. Tro mig du dör inte iaf njut ba av de som sker istället
Citera
2017-08-14, 23:59
  #6
Medlem
Flaskhalsats avatar
Ingen fara alls, du skulle kunna ta det dubbla och fortfarande var helt okej. LD50 är bra mycket högre än 20mb
Citera
2017-08-15, 00:02
  #7
Medlem
Varför tar du skiten?
Citera
2017-08-15, 00:06
  #8
Avstängd
Mobilladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jo.hant
Varför tar du skiten?
Börjar bli missbrukare.

Tack för svar alla.
Citera
2017-08-15, 20:56
  #9
Medlem
Endast 20mg oxy är absolut ingen dödlig dos!
Citera
2017-08-15, 23:32
  #10
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobilladdaren
Börjar bli missbrukare.

Missbrukare? Hur kan du "börja bli" det när du inte ens har tolerans? Med tanke på hur dina TRE nya trådar i forumet så verkar du knappt veta vad du stoppar i dig. Sluta posta massa skräp. Snälla lär dig använda en simpel sökmotor och läs gärna om vad du petar i dig...
__________________
Senast redigerad av YeahBuddy3000 2017-08-15 kl. 23:52.
Citera
2017-08-16, 00:03
  #11
Medlem
Methoxetamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Missbrukare? Hur kan du "börja bli" det när du inte ens har tolerans? Med tanke på hur dina TRE nya trådar i forumet så verkar du knappt veta vad du stoppar i dig. Sluta posta massa skräp. Snälla lär dig använda en simpel sökmotor och läs gärna om vad du petar i dig...
Jag vill slå ner dig ifrån din höga tron och säga till TS var inte rädd för att fråga om du nojar.

Sen tycker jag att som ovanskrivande sa, är det ingen hög dos du tagit, tror ej det är någon fara. Du kanske bara nojar. Lätt att tro att man har andningsdepression när man i själva verket bara oroar sig och känner panik för att man tror man ska dö.
Citera
2017-08-16, 00:19
  #12
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methoxetamine
Jag vill slå ner dig ifrån din höga tron och säga till TS var inte rädd för att fråga om du nojar.

Sen tycker jag att som ovanskrivande sa, är det ingen hög dos du tagit, tror ej det är någon fara. Du kanske bara nojar. Lätt att tro att man har andningsdepression när man i själva verket bara oroar sig och känner panik för att man tror man ska dö.

Du får tycka som du vill och vice versa. Jag kommer alltid ha en stark avsmak för människor som inte tänker längre än näsan räcker. Först googlar man, hittar man inget så prova på engelska. Hittar du ABSOLUT ingenting där. Då gör man en tråd. (Och detta är den mest "vettiga" tråden TS har lyckats starta)...

Man peter helt enkelt inte i sig starka opioider utan att läsa om vad det är för något och vilka bieffekter som kan tänkas uppstå. Det är A och O. Ingen jävla raketforskning.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback