Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-16, 16:05
  #25
Medlem
Vad vill du ha för svar?

Lägg ner telefonen, gör ett grav test och fråga ngn som har en aning alternativt faktiskt kan kolla dig.
Citera
2017-08-16, 16:22
  #26
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Hade jag varit orolig kvinna hade jag skaffat minst två tester av olika fabrikat.

Hade jag varit orolig kvinna hade jag väntat och sett

Skämt åsido tillverkar förmodligen Euroshopper en hel del piller och förklär med andra märken. Vi blev gravida trots sådana. Hade stämt skiten ur dem om jag inte råkat få världens finaste dotter.

Skämt åsido 2 börjar min kompis betvivla sin spermiekvalité då han ej lyckats bryta igenom preventivmedel än. Vilka tokstollar det finns
Citera
2017-08-16, 19:42
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Varför tror du att du är gravid om du har fått mens?

Egentligen tror jag inte att jag är gravid heller, vet inte varför jag tänker på det. Känns mest som om att om någon skulle bli gravid med p-piller så skulle det väll vara jag.. Har ju inte blivit det förut så vet inte varför jag skulle bli det nu, men risken finns ju alltid
Citera
2017-08-16, 19:59
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladblomma
Egentligen tror jag inte att jag är gravid heller, vet inte varför jag tänker på det. Känns mest som om att om någon skulle bli gravid med p-piller så skulle det väll vara jag.. Har ju inte blivit det förut så vet inte varför jag skulle bli det nu, men risken finns ju alltid

Om du har fått din mens så är ju risken väldigt, väldigt liten att du har blivit gravid. Tror att du kan släppa det där.
Citera
2017-08-16, 20:47
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Om du har fått din mens så är ju risken väldigt, väldigt liten att du har blivit gravid. Tror att du kan släppa det där.

Tack Ska förmodligen kolla upp ändå för att kunna släppa helt.
Citera
2017-08-16, 23:25
  #30
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Om du har fått din mens så är ju risken väldigt, väldigt liten att du har blivit gravid. Tror att du kan släppa det där.

Det är ju iofs inte mens man får när man äter p-piller. En blödning ja, men inte mens.
Citera
2017-08-17, 18:37
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvhedern
Det är ju iofs inte mens man får när man äter p-piller. En blödning ja, men inte mens.

Nej, det förstås men risken att bli gravid kan ju inte vara så stor.
Citera
2017-08-17, 18:46
  #32
Medlem
Är du lika dålig på att "knulla" som att skriva så är du troligen gravid.....
Fan skärp dig kvinna! Ett graviditetstest och en Svenskalektion kanske får dig att må bättre
Citera
2017-08-17, 18:48
  #33
Medlem
Och namnet "Chockladblomma" tyder ju dessutom tagit den i hålet man inte blir gravid i, utan bajsar ur. Ingen fara
Citera
2017-08-18, 06:46
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecco85
Och namnet "Chockladblomma" tyder ju dessutom tagit den i hålet man inte blir gravid i, utan bajsar ur. Ingen fara

Vad har det med saken att göra? Får man inte heta vad man vill? Det kanske är du som borde skärpa dig och inte klaga över hur andra skriver.
Citera
2017-08-20, 11:15
  #35
Medlem
Anacondans avatar
Ta inte satsen i fittan i fortsättningen så är problemet löst.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback