Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-15, 14:52
  #25
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
Varför bara för dom under 30?det finns faktiskt folk över det som vill ha liknande bostäder.anmäl för diskriminering.

Därför att det är så de vill ha det. Dessutom är det trendigt och ett billigt sätt att göra reklam för sig.
Citera
2017-08-15, 14:55
  #26
Medlem
ascHacks avatar
låter lite väl kommunistiskt
Citera
2017-08-15, 15:37
  #27
Medlem
Även om det inte kan ses som dyrt så kan det heller knappast ses som billigt. Du tar en ekonomisk risk - om än liten - utan att kunna få någonting tillbaka. För kalaset får du dessutom betala en jävla massa pengar i avgift.

Undrar hur underhållet blir i lägenheterna. Det lönar sig inte att renovera, utan lägenheterna lär säkert förfalla så småningom. Hur långt kommer det gå innan föreningen tvingas gå in och underhålla samtliga lägenheter? Det är tufft nog när en föreningen måste byta stammar, men om man dessutom måste ansvara för underhållet av samtliga bostäder lär kostnaderna skena iväg ännu mer. Och då betalar du redan knappa 5 000 kronor varje månad.

Inget boende för mig med andra ord. Jag håller mig till mer traditionella boenden, alternativt mindre klassiska som ändå fyller ett syfte och även fungerar i praktiken.
Citera
2017-08-15, 15:53
  #28
Medlem
Facebacks avatar
Man säljer ju aldrig den igen, hyr ut andrahand svart och dubblar vinsten.
Citera
2017-08-15, 17:32
  #29
Medlem
minponnys avatar
ja månads hyran lär öka när dom skall byta ut sina begagnade buss batterier på taket .
Citera
2017-08-28, 01:39
  #30
Medlem
slemhogs avatar
Mycket bra pris, som att va tillbaka på 90-talet och ingen risk att förlora 1 miljon i en bokrasch. Jag gillar konceptet men planlösningen är SKIT, 12.4 m2 vardagsrum vilket skämt, får inte ens plats med en tv, tvbänk, högtalare och en 90 säng knappt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback