Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-12-29, 19:09
  #61
Medlem
roleones avatar
Ser inga kunduppgifter överhuvudtaget på sidan, bara en "Work in progress..." placeholder.
Citera
2024-01-07, 20:43
  #62
Medlem
2) Dumpen

Ser att dom flyttat över det till en sådan där onion eller vad det nu ska kallas.

Något som jag med min lilla hjärna inte kan begripa, och som någon ur afa gärna får svara på, är varför dom inte också lagt ut allt i en text-fil, där posterna är separerade med komma, mellanslag eller tab. Borde väl ligga i afas eget intresse också, gissar jag.
Att sitta och ladda hela databasen, istället för 15, 30, 50 rader i taget, kommer leda till att en standard webbläsare typ hänger sig, om man nu inte har någon superdator med mega-mycket minne.

Själva kartdelen, som dom lagt till, såg ju fräck ut, men misstänker att den kräver aktiverat javascript för att fungera och negativt kan inverka på användarvänligheten. Ej besökt onionen, så kan bara se själva förhandsvisningen av kartan och kanske har dom redan lagt en textfil med allt i.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback