Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-14, 20:00
  #1
Medlem
Leipreachans avatar
Någon mer än jag som tycker Vans, Dickies, Cheap Monday är typiska för white-trash?
Citera
2017-08-14, 20:31
  #2
Medlem
Carrocks avatar
Palla vara så fixerad vid märken.. Spelar väl ingen roll liksom? Så länge man tycker något är snyggt så köper man det, oavsett märke och pris?

Själv så köper jag en hel del från Vans då jag tycker det mesta är snyggt.

Man är en skapligt oskön människa om man resonerar att vissa märken är white-trash/billigt osv.
Citera
2017-08-14, 21:27
  #3
Avstängd
radiothicks avatar
TS är en fitta som är så otroligt intresserad av vad andra tycker och söker bekräftelse. Skaffa dig ett liv istället.
Citera
2017-08-14, 23:40
  #4
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Någon i Vans tshirt som varit taskig mot dig ts?
Eller kanske olycklig kär i en tjej vars kille använder sådana?
Citera
2017-08-15, 21:00
  #5
Medlem
LagomLats avatar
Definitivt inte, WT köper "märkeskläder" med märken ingen hört talas om , inköpen görs på landsbygdens lågprisbutiker. Tex i Hedlandet eller Harmånger.

WT är ett betydligt större förfall än vad många tror, oavslutad grundskola är minimikrav.

LL
Citera
2017-08-20, 23:31
  #6
Medlem
Ringhals3s avatar
TS har rätt! Dessa märken är WT!
Citera
2017-09-16, 23:45
  #7
Medlem
BigFatCones avatar
Det klassiska skatemärket Vans? Näe, det är inte särskilt WT. Inte WT alls faktiskt. Dock så verkar deras låga skor bli nya Chuck Taylors.
Citera
2017-09-17, 05:09
  #8
Medlem
Frihetsministeriets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Någon mer än jag som tycker Vans, Dickies, Cheap Monday är typiska för white-trash?

Cheap Monday skulle jag säga är rätt "WT", men Vans vette fan alltså.

Om du tar exempelvis deras skor så är det ju en väldigt bred målgrupp som använder dem, men visst finns det väl "WT:s" som köper denna typ av skor, fast jag skulle nog inte vilja säga att de är något som är absolut "WT". Tycker själv att denna typ av skor är rätt fina, så det kanske bara är jag som inte vill erkänna dess sanna natur? Sen handlar det ju också om vad du anser är "WT", och om din definition är extremt målande och mångtydig, och du tycker exempelvis att "skaters" är "trashiga" (som oftas är vita ) så har du väl kanske "rätt"?
__________________
Senast redigerad av Frihetsministeriet 2017-09-17 kl. 05:15.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback