Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-14, 23:35
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezuu
TS, från att ha läst ditt inlägg två gånger så har jag kommit fram till att jag tycker om dig. Lycka till!

Tack kompis! kärlek
Citera
2017-08-15, 01:28
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livetsparadox
Varför skulle du inte kunna fortsätta att knarka och samtidigt söka hjälp?
.

Jag har likt dig varit inne på spår om aspie/autism men det är så mycket som inte passar in på mig, vilket har lett mig till att tro på ADD.
Enligt vad jag läst så måste man pissa rent 6 månader (?) Innan man får påbörja utredning om man har ADHD/ADD.
Eftersom man kan få utskrivet medicin som går att missbruka.

Det är mest det sociala som jag finner jobbigt, jag har svårt att formulera mig, det låter bra i skallen men när det ska komma ut blir det bara pannkaka av allt..

Har även problem att "stänga av" hjärnan, den går på högvarv hela tiden och tänker alltid på något, vilket blir speciellt jobbigt då jag försöker sova, jag kan ligga flera timmar och bara tänka på massa skit som är helt oväsentlig. Men det går bara inte sluta tänka.
Det brukar sluta med att jag ligger och skakar någon kroppsdel eller rör mig konstant, för om jag rör på muskler blir det enklare att stänga av hjärnan. Svårt att beskriva

Knarket hjälper mig sova (cannabis) och alkohol eller nån annan dopamin drog hjälper mig med det sociala och att slappna av i sociala sammanhang.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback