Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-14, 11:45
  #1
Medlem
Som rubriken lyder. Hur lång tid tog det från doktorn skickade remiss till ÖNS tills ni låg på operationsbordet? Börjar bli jävligt trött på halsen nu som krånglat i snart 2 månader.
Citera
2017-08-14, 14:04
  #2
Medlem
RadikalFails avatar
Som en önh läkare sa förra veckan då jag sa att jag inte vill bli eventuellt opererad under sommaren: det finns ändå inga tider nu.

Dvs, är det inte akut och nu när det är sommar så kan det ta tid.
Citera
2017-08-14, 16:38
  #3
Medlem
Jag antar att jag får räkna med minst en månad då. Har haft halsböld och nu börjar halsen göra ont igen. Vill inte ha en böldjävel till.
Citera
2017-08-16, 15:24
  #4
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinZS
Jag antar att jag får räkna med minst en månad då. Har haft halsböld och nu börjar halsen göra ont igen. Vill inte ha en böldjävel till.

Du kan ju ringa och höra hur det går med din remiss.
Citera
2017-08-17, 00:01
  #5
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinZS
Jag antar att jag får räkna med minst en månad då. Har haft halsböld och nu börjar halsen göra ont igen. Vill inte ha en böldjävel till.
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Du kan ju ringa och höra hur det går med din remiss.
Ett tips är att tala om när du ringer att du kan "ställa upp" med kort varsel vid eventuella återbud. Det kan ibland påskynda det hela.

Lycka till!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback