Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-08-17, 00:36
  #49
Medlem
Oxenstjernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Grejen e inte den att jag är efterbliven och inte klarar av nått. Utan det är just salstentor jag inte löser. Jag har helt klart bäst cv av alla mina kompisar på några av de bästa företagen i sverige inom mitt "område" alla på dessa företag älskar mig och står som goda referenser för mig. Tex nu när jag skulle skaffa sommarjobb så ringde 4 av dessa företag upp mig och ville ha tillbaka mig dit under sommaren.

Ditt CV är 100% irrelevant tbh. Uppenbarligen bör du ju, eftersom du nu är så duktig, försöka jobba dig upp istället för att plugga dig dit. Om du efter tre terminers misslyckanden inte insett att du måste ändra din studieteknik efter dina förutsättningar kommer det bli svårt med plugget.
Citera
2017-08-17, 11:26
  #50
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxenstjerna
Ditt CV är 100% irrelevant tbh. Uppenbarligen bör du ju, eftersom du nu är så duktig, försöka jobba dig upp istället för att plugga dig dit. Om du efter tre terminers misslyckanden inte insett att du måste ändra din studieteknik efter dina förutsättningar kommer det bli svårt med plugget.

Inte insett att jag ska ändra min studieteknik? Mannen läs inlägget igen. Gör om, gör rätt.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback