Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-14, 11:00
  #13
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Drogakuten
/Moderator
Citera
2017-08-14, 14:51
  #14
Medlem
TuckerandDales avatar
Kan vara utblandat med Metamfetamin då kan man må riktigt dåligt. Hoppas du mår bättre nu. Mvh T&D
Citera
2017-08-14, 20:19
  #15
Medlem
Ametylfenidats avatar
Asså lol, att folk inte vet detta. BENSO. Thats it. Fixar allt. Annars en bärs, morfin men helst benso eller zanaloger
Citera
2017-08-14, 20:24
  #16
Medlem
Hur gick det TS? Hoppas allt är väl.
Citera
2017-09-10, 09:39
  #17
Medlem
Tycker det låter som en relativt mild överdos. Har själv underskattat kvallen när jag tagit tjack o tagit något för mycket vilket resulterade i liknande symptom som du beskriver. Var på jobbet under tiden och det må ha varit min sämsta upplevelse på jobbet någonsin. Det tjack jag tog den gången var köpt på deep web och det skulle tydligen vara nästintill helt rent. Behövde bokstavligen bars dippa fingret o gnugga in det i tandköttet för att få ett rus. Fick påsen av en kompis o när jag hämtade upp det var påsen nästan slut så trodde att det MAX skulle räcka till ca 5-6 timmars tjackande. Det räckte i 5 dagar. Hade räckt längre om jag varit mer sparsam och inte slösat så mycket på för stora doser samt att jag inte borde ha återdoserat lika ofta. Ska börja ta mitt affe oralt istället för näsalt. Sitter i längre och känner sällan ett behov av att återdosera Du kan ha fått tag i något liknande som jag fick som jag fick, kanske inte om du köpt det på gatan för då måste man typ dra i sig 0.3 eller kanske ännu mer.
__________________
Senast redigerad av knubbisarne 2017-09-10 kl. 09:42. Anledning: Felstavningar
Citera
2017-09-15, 19:48
  #18
Medlem
Toffelljurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absoluut
exakt så kände jag mig när jag tagit fultjack, alltså tjack som blivit utbankat. Säkert utbankat med dextropulver o Gud vet vad. Det bästa du kan göra är att försöka få i dig vitaminer och sånt, inte super viktigt dock. Eller så får du bara leva med att känna dig sådär tills det går över. Inget farligt iallafall!

Allt tjack är utblandat. Är det med Destrox så är det "rätt" skött. Har dock hört om ett billigare tjack som kändes nästan lite vax-aktigt. Har du köpt från någon shady typ över nätet? Känner du dealer kan du ju alltid fråga om du är första som köpt av den batchen. Dom gånger jag själv sålt har jag bara uppskattat när något ringt och kallat min produkt för skit.
Citera
2017-09-20, 20:40
  #19
Medlem
Ibland slår det på snett, hänt mig flera gånger, tror det har att göra med att det inte är särskilt bra tjack med en massa efedrin, koffein och annan skit som du ev. tagit för mycket av. Bara att ta en stor dos koffein kan få en att må så, man mår riktigt dåligt. Men vet inte vad det kan bero på men släng skiten och undvik tjack, inget att ha. Jag kan även må dåligt när jag tagit en för liten dos, man kommer inte över tröskeln eller vad man ska säga utan blir bara orolig och ångestfylld, men detta låter som något annat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback