Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-14, 01:14
  #1
Medlem
Dashades avatar
En rätt rolig sak som hände för några dagar sen. Var ute på stan och skulle pröva ett nytt set bh-trosa varpå killkompisen ringer och spontant frågar "vad har du för dig" berättar att jag står i provhytt och prövar underkläder. Han blir genast lite smått road av situationen. Han undrar vart, svarar med vilken butik. Sedan säger jag: Kom hit och var smakråd?? Han svarar med att upprepa "vill du att jag ska komma dit och vara smakråd när du köper underkläder" nu, idag? Ja.. Är med frugan.
Hör på honom att detta samtal nog kom att leda till följdfrågor.

Vi har inte hörts sedan dess. Kan väl tilläggas att vi har haft sex, men det var före puberteten. Så ganska längesen var det. Och de har vart ett stabilt par i många år och frun verkar vara okej med att sin man umgås med båda könen. Vilket ses som nrmalt i mina ögon.

Men då jag inte har velat få en konfrontation har jag valt att inte höra av mig.

Är det jätteallvarligt tror ni?

Hur hade ni själva tyckt om saken?
Citera
2017-08-14, 01:17
  #2
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Är den där killkompisen homogay så är det väl kanske lugnt eller försöker han få till det att vara otrogen med dig? En heterosexuell man och kvinna kan sällan vara enbart vänner i längden, speciellt inte om ni legat med varandra som unga.
Citera
2017-08-14, 01:42
  #3
Medlem
4yoonlys avatar
Jag får väl svara som kille... och då alltså vända lite på det... det är kille som frågar min fru om smakråd när han skall köpa underkläder...

Det finns för mig typ 3 stadier i ett förhållande (och träffats, förlovad, gifta är inte de tre...)

Träffats nyss... och man fortfarande är osäker... hade jag nog viljat prata om det med henne.

Säker (innebär oftast att man är hyfsat lika snygga sexiga bägge två och gillar varandra och har samma humor och kan prata om allt typ... ) så hade jag skrattat och sagt va faan klart du skall åka dit så han får tag i rätt "raggar" kallingar!

Trött och man egentligen inte bryr sig... hade inte sagt ett smack och bara låtit det vara då man är ändå påväg åt något annat håll...

Ja typ så...
Citera
2017-08-14, 02:08
  #4
Medlem
Monopolis avatar
Det är flörtigt och skickar fel signaler. Eller det kanske var meningen?

Sugen på att lägra honom?
Citera
2017-08-14, 03:06
  #5
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Sluta tramsa och be någon du vill knulla ge dig smakråd istället. Vill du agera homewrecker? Creep.
Citera
2017-08-15, 22:48
  #6
Medlem
Han upprepade för att frugan skulle höra och göra henne lite svartsjuk. Det är således hans problem inte ditt om han fick problem hemma. Dock hade han aldrig sagt så om han hade velat ha sex med dig för nu är frugan pp son vakt.

Men rätt stört av dig att säga så.
Citera
2017-08-16, 01:05
  #7
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashade
En rätt rolig sak som hände för några dagar sen. Var ute på stan och skulle pröva ett nytt set bh-trosa varpå killkompisen ringer och spontant frågar "vad har du för dig" berättar att jag står i provhytt och prövar underkläder. Han blir genast lite smått road av situationen. Han undrar vart, svarar med vilken butik. Sedan säger jag: Kom hit och var smakråd?? Han svarar med att upprepa "vill du att jag ska komma dit och vara smakråd när du köper underkläder" nu, idag? Ja.. Är med frugan.
Hör på honom att detta samtal nog kom att leda till följdfrågor.

Vi har inte hörts sedan dess. Kan väl tilläggas att vi har haft sex, men det var före puberteten. Så ganska längesen var det. Och de har vart ett stabilt par i många år och frun verkar vara okej med att sin man umgås med båda könen. Vilket ses som nrmalt i mina ögon.

Men då jag inte har velat få en konfrontation har jag valt att inte höra av mig.

Är det jätteallvarligt tror ni?

Hur hade ni själva tyckt om saken?
Ni hade sex före puberteten??? Hur gamla var ni då, 9? 10? 11? Yngre?

Det är en sak att vara okej med att partnern umgås med det andra könet, något helt annat när det kompisen av andra könet ger sexuella inviter -- vilket var vad du gjorde.

Att han uttalade det högt var snarare en signal som sa:
1) Jag är upptagen och inte intresserad
2) Jag ljuger inte för min fru -- riktat till både dig och henne

Ja, är han inte helt dum i huvudet så gjorde du bort dig - hos dem båda.
Citera
2017-08-17, 15:52
  #8
Medlem
Det gav väl ett lite slutty intryck. Typ "tjejkompisen" som har killkompisar för att få bekräftelse av.

Säger inte att du nödvändigtvis är sådan men jag hade horförklarat min killes tjejkompis direkt.
Citera
2017-08-17, 16:31
  #9
Medlem
LagomLats avatar
Under förutsättning att killen är präst så är det OK.

Präster ger ofta råd i Trosfrågor!

LL
Citera
2017-08-18, 00:54
  #10
Medlem
Dashades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Det gav väl ett lite slutty intryck. Typ "tjejkompisen" som har killkompisar för att få bekräftelse av.

Säger inte att du nödvändigtvis är sådan men jag hade horförklarat min killes tjejkompis direkt.

Urs då, nu tycker jag du verkar lite hård i tonen. Gör ingen skillnad på vänner, män som kvinnor. Utfallet hade låtit densamma om väninnan hade ringt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback