Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2017-09-06, 22:24
  #13
Medlem
Man ska inte röka när man är full, då mår man riktigt dåligt och man mår illa och spyr precis som du gjorde, är ett misstag man bara gör en gång, det gör man aldrig av bara röka. Men jag mår dåligt av att bara röka också, men det är efter många års rökande som det blev så, så rekommenderar det ändå inte. Lite komiskt att du blev så nervös, lät nästan som om du skulle ta första fixen heroin, var du lika nervös när du tog din första öl? Röka är ju en rätt harmlös drog även om jag vet många som farit illa av det också.
__________________
Senast redigerad av powddder 2017-09-06 kl. 22:27.
Citera
2017-09-07, 12:41
  #14
Avstängd
Att röka före drickandet har jag aldrig haft några problem med, bara tvärtom som alla andra har nämnt. Kanske ett tips.
Citera
2017-09-10, 21:00
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powddder
Man ska inte röka när man är full, då mår man riktigt dåligt och man mår illa och spyr precis som du gjorde, är ett misstag man bara gör en gång, det gör man aldrig av bara röka. Men jag mår dåligt av att bara röka också, men det är efter många års rökande som det blev så, så rekommenderar det ändå inte. Lite komiskt att du blev så nervös, lät nästan som om du skulle ta första fixen heroin, var du lika nervös när du tog din första öl? Röka är ju en rätt harmlös drog även om jag vet många som farit illa av det också.

Jag har gjort det misstaget många gånger i fyllan i mina yngre dagar Alltid lika jävligt!
Citera
2017-09-20, 22:41
  #16
Medlem
Rök innan du dricker om du ska kombinera alkohol och cannabis.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback