Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-13, 23:00
  #1
Medlem
Jag och min sambo fick en son för 3 månader sen, Jag är i en djup deprission redan sen under graviditeten, går hos kuratorer och ska inom kort börja med medicin ( antideprisiv ) Han fanns aldrig där under graviditeten, Han hade liksom ingen längtan efter våran sons ankomst, Han började jobba borta hela veckorna strax innan jag skulle föda, då i skräck att jag skulle få föda ensam utan han, sen äntligen när våran fina son kom till världen så va han inte ens hemma 10 dagar han drog iväg och jobba 2 dagar efter vi kom hem, sen tvinga jag honom ta ut dom där 10 dagarna, dom spenderade han genom att dricka ligga på soffan och ha semester, Jag mådde psykiskt dåligt va i en bubbla jag bara gjorde det som skulle göras sen sov jag, Han återgick till jobbet och jag va ensam med sonen under veckorna, mådde så dåligt med kämpa på och så fort han kom hem på helgerna så tillbringa han tiden genom att ligga i soffan och kolla telefonen han kan lägga sig i badet med en kall öl och telefonen och ligga där 1 timme, så fort våran son gråter eller inte vill sova på direkten säger han att han tycker han är dryg, Han säger hela tiden att han har det bästa jobbet på grund av att dom aldrig behöver göra något, att han bara kan ta det lugnt satt utbränd är han då inte, han ringer aldrig och frågar hur allt går här hemma när han är borta heller utan han ringer bara och säger godnatt, jag håller på att få ett frispel jag har inte somnat innan 6 på morgonen sen 2 veckor tillbaka för jag är så har såna sömnsvårigheter men inget rekommenderas att jag ska börja med sömntablett/ insomningstablett då jag har sonen och sambon vaknar ändå aldrig iallafall, till det stora hela, när jag ifrågasätter honom säger han att jag överreagerar, gör jag det ? Är jag helt psyko eller är det så att han är en lat oengagerad gris?
Citera
2017-08-13, 23:18
  #2
Medlem
Man undrar ju bara lite hur eran relation såg ut innan ni skaffade barn och varför ni valde att skaffa barn. Samtidigt tror jag att det bästa du kan göra är att härda ut och försöka göra det bästa av situationen. Var glad att din man har jobb och drar in pengar i alla fall. Kanske du kan få stöd av släkt?
Citera
2017-08-13, 23:21
  #3
Medlem
AX64s avatar
Han är en lat oengagerad gris som inte älskar dig. Stick.
Citera
2017-08-13, 23:24
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Man undrar ju bara lite hur eran relation såg ut innan ni skaffade barn och varför ni valde att skaffa barn. Samtidigt tror jag att det bästa du kan göra är att härda ut och försöka göra det bästa av situationen. Var glad att din man har jobb och drar in pengar i alla fall. Kanske du kan få stöd av släkt?

Ja jag är otroligt tacksam att han jobbar, men det är sättet hur han beter sig och att han inte tar vara på tiden han har till sin son han missar så mycket, Jag har egentligen inga problem att ta allt ansvar över våran son, men det retar mig att han inte vill vara med, känner ingen vits att vara med en människa som inte visar kärlek eller uppskattning. Men ska försöka härda ut , tack för svar
Citera
2017-08-13, 23:26
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Han är en lat oengagerad gris som inte älskar dig. Stick.

Haha okej tack för sanningen 😉
Citera
2017-08-13, 23:33
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garndalfs
Ja jag är otroligt tacksam att han jobbar, men det är sättet hur han beter sig och att han inte tar vara på tiden han har till sin son han missar så mycket, Jag har egentligen inga problem att ta allt ansvar över våran son, men det retar mig att han inte vill vara med, känner ingen vits att vara med en människa som inte visar kärlek eller uppskattning. Men ska försöka härda ut , tack för svar

Om du har möjlighet kan du ju försöka att ställa lite mer ultimatum, men ge det lite mera tid, efter en födsel är ofta känslorna och allt i uppsving. Dock beter sig din pojkvän inte ok men kanske han har sina problem på sitt sätt? Det bästa är ju om man kan försöka hitta tillbaka till den känslan som fick en att falla för varandra från början.
Citera
2017-08-14, 00:20
  #7
Medlem
Ja han är en gris. Stanna och utnyttja att han jobbar, lägg energin på ditt barn och förbered dig för att lämna idioten i sinom tid.
Citera
2017-08-14, 00:37
  #8
Medlem
Lämna han , ingen snack om saken
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback