Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-24, 05:13
  #157
Medlem
Det är roligt att hänga med i det senaste, för min del handlar det ju mycket om att hinna med det senaste innan jag går bort så att säga, jag har ju trillat över 80 årsgränsen. Nu är det ju som såhär att jag inte riktigt vågar fråga kvinnan i huset, jag vill ju inte att det ska bli oväsen om jag säger så.
Citera
2021-09-25, 03:44
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
men jag tycker det är, ändå, äckligt , känns mer som förnedringssex
Typ något en man skulle göra mot en annan man i rent förnedringssyfte

Det är inte naturligt iaf, jag är väldigt mycket en naturlig man, käkar svamp, nötter sallad, kött , springer, naturlig rörelse, tar tjejer där dom ska tas i vaginan

Det sämsta vore väl om man träffade drömtjejen också vill hon bli knullad analt varje dag på grund av analhetsen som uppstått
Exakt. Se bara på alla kriminella män som våldtar andra män i röven i rena förnedringssyften.

Så känns det för kvinnor när män börjar dra upp (eller i värsta fall tjata om) analsex. Det är inte friskt. Man undrar bara varför människan har ett behov av att förnedra en för.
Citera
2021-09-25, 12:30
  #159
Medlem
Det är jävligt gött att knulla analt, och praktiskt när det dessutom är mens!

Behöver inte vara mer avancerat än så...
Citera
2021-09-25, 21:25
  #160
Medlem
Har full förståelse för tjejer som inte vill ta den där. Analsex är ju inte naturligt, rövhålet är inte skapat för att stoppa stora saker i.

Med det sagt så skulle jag inte säga nej om en tjej kom och bönade och bad om att få bli rövknullad (vilket har hänt) men det är absolut inget "måste" för min del.
Citera
2021-09-25, 21:26
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Det är jävligt gött att knulla analt, och praktiskt när det dessutom är mens!

Behöver inte vara mer avancerat än så...
Googla prolapsed anus. Du kommer ändra dig
Citera
2021-09-26, 09:59
  #162
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyckelbarnen
Så känns det för kvinnor när män börjar dra upp (eller i värsta fall tjata om) analsex. Det är inte friskt. Man undrar bara varför människan har ett behov av att förnedra en för.

Man frågar självklart inte. Man börjar bara bearbeta hennes anus försiktigt tills man kommer in. När jag började ha sex med min andra fru som var oskuld innan mig bearbetade jag hennes anal varje gång vi hade sex. Fortsatte tills det började bli obekvämt för henne och slutade då för att inte traumatisera henne. Efter lite mindre än en vecka hade hon vant sig vid att ha min kuk i sin anal och klarade av att ta den hela vägen in. Kunde tyvärr bara spruta i hennes röv 10-15ggr under vistelsen eftersom jag var tvungen att göra henne gravid, men hade annars analsex varje dag.

Samma sak med min första fru här hemma i Sverige. Blir analsex i stort sett varje gång vi har sex (4-5ggr i veckan). Hon vill tyvärr inte ha fler barn, så sprutar i analen varje gång. Ibland blir hon lite sur, men hon har sagt att hon kanske gör abort om hon blir gravid igen, så jag vill inte spruta i fittan om hon mördar mitt barn.
Citera
2021-09-26, 19:59
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Man frågar självklart inte. Man börjar bara bearbeta hennes anus försiktigt tills man kommer in. När jag började ha sex med min andra fru som var oskuld innan mig bearbetade jag hennes anal varje gång vi hade sex. Fortsatte tills det började bli obekvämt för henne och slutade då för att inte traumatisera henne. Efter lite mindre än en vecka hade hon vant sig vid att ha min kuk i sin anal och klarade av att ta den hela vägen in. Kunde tyvärr bara spruta i hennes röv 10-15ggr under vistelsen eftersom jag var tvungen att göra henne gravid, men hade annars analsex varje dag.

Samma sak med min första fru här hemma i Sverige. Blir analsex i stort sett varje gång vi har sex (4-5ggr i veckan). Hon vill tyvärr inte ha fler barn, så sprutar i analen varje gång. Ibland blir hon lite sur, men hon har sagt att hon kanske gör abort om hon blir gravid igen, så jag vill inte spruta i fittan om hon mördar mitt barn.
Ok. Då vet jag.
Citera
2021-09-26, 20:01
  #164
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyckelbarnen
Ok. Då vet jag.

Bra.
Citera
2021-09-26, 23:38
  #165
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Jag har faktiskt träffat några tjejer som velat att jag ska in i tvåan på dem. En tindertjej jag träffade hade en låda med sexleksaker som hon brukade onanera med, alltså inte själva lådan.

Där fanns det buttplugs kan jag säga, det verkade som att hon tyckte att det var olika skönt med olika färger, för det var mest det som skilde dem åt, även om det också var lite variation i storlekar.

Har testat denna grej med några olika tjejer, aldrig jag som bett om det. För BLÄ! Bajs på pillesnoppen! Nej, nej, nej, nej tack. Kan lukta oangenämt efter ett tag också. Men en tjej tyckte att det var fantastiskt och då var jag mesig nog att inte sätta gränser för vad jag själv tyckte, j*vla beta är jag. Efteråt hade jag svårt att somna. Saknar henne inte ett dugg.

Nej, det ska vara en rejäl kvinnabuske med stora rosa inre blygdläppar som hänger ner, som kan bli som fjärilsvingar, annars får jag inte upp den.

Okej, det sista var en överdrift. Jag är ingen vulvanazist. Men som tur är förhåller det sig så att de flesta jag varit med verkar ha tyckt att det varit tillräckligt skönt i slidan för att fråga om stjärthålet. Nästa gång ska jag f*n sätta gränser. Hoppas jag.
Citera
2021-09-26, 23:52
  #166
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Kvinnostjärten har knullats i hundratusentals år, har inget med porr att göra. Tar man en tjej bakifrån så tittar man ofta rätt ner i anus på kvinnan och där ser man "vafan en till öppning, den måste jag prova".

Att det har med porr att göra är en myt och borde sluta spridas.
Citera
2021-09-29, 02:15
  #167
Medlem
Det är något jag tänder på men samtidigt inget jag i slutändan har något behov av. Så till och med i ett tvåårigt förhållande med min exflickvän hade vi inte analsex så många gånger. Inget jag saknar, kan vara upphetsande men inget mer än så.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback