Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-13, 17:20
  #1
Medlem
Jag tycker neutrala ansikten är läskiga. De ser arga och dömande ut. Vad beror det på och vad kan jag göra?
Citera
2017-08-13, 17:26
  #2
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwefasdfawefsafead
Jag tycker neutrala ansikten är läskiga. De ser arga och dömande ut. Vad beror det på och vad kan jag göra?

Aspergers syndrom kanske? De har ju svårt att läsa av folk?
Citera
2017-08-13, 17:32
  #3
Avstängd
argsvennnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley
Aspergers syndrom kanske? De har ju svårt att läsa av folk?
Aspberger blir väl inte rädda för det, tvärtom...
Citera
2017-08-13, 17:39
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley
Aspergers syndrom kanske? De har ju svårt att läsa av folk?

Aha, och vad gör man då?

Jag har inte svårt att läsa av folk dock. Men jag tycker att det här ansiktet ser jävligt grinigt ut https://qph.ec.quoracdn.net/main-qim...11ac1dad8e90-c vad tycker du ansiktet ser ut som?

Han ser så jävla missnöjd och sur ut.
Citera
2017-08-13, 17:50
  #5
Medlem
MataRengis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwefasdfawefsafead
Han ser så jävla missnöjd och sur ut.

Jag tycker hans ser ut som om han väntar på en fråga från en journalist, lite förväntansfull sådär.
Men jävla missnöjd? Jävla sur? Nä, knappast.
Citera
2017-08-13, 18:04
  #6
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwefasdfawefsafead
Aha, och vad gör man då?

Jag har inte svårt att läsa av folk dock. Men jag tycker att det här ansiktet ser jävligt grinigt ut https://qph.ec.quoracdn.net/main-qim...11ac1dad8e90-c vad tycker du ansiktet ser ut som?

Han ser så jävla missnöjd och sur ut.

Han ser allvarlig ut men signalerar inte någon aggression eller missnöje med någon tycker jag.

Kanske har svensk media suggererat dig att känna rädsla för sydstatsrepublikaner generellt
Citera
2017-08-13, 18:53
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MataRengi
Jag tycker hans ser ut som om han väntar på en fråga från en journalist, lite förväntansfull sådär.
Men jävla missnöjd? Jävla sur? Nä, knappast.

hmm.. då måste det vara något seriöst fel på mig.

Citat:
Ursprungligen postat av argsvennne
pure evil

Är du seriös nu? Har du ens kollat?

Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Han ser allvarlig ut men signalerar inte någon aggression eller missnöje med någon tycker jag.

Kanske har svensk media suggererat dig att känna rädsla för sydstatsrepublikaner generellt

Snyggt nick och avatar.

Alltså vad fan är det för fel på mig då... jag ser aggression och en dömande utmanande subtilt återhållande förbannad blick.
Citera
2017-08-13, 19:06
  #8
Medlem
GuldBuddahs avatar
Du har inte råkat få i dig någon hallucinogen då? Då kan jag hålla med dig
Citera
2017-08-14, 11:50
  #9
Medlem
Handikappadmuss avatar
Jag tror det är en spegling i dig själv du känner av och mår dåligt av, kanske är du själv som på bilden och känner rädsla för att du inte vill vara en sån person..?

Själv tycker jag att jag har elaka ögon och känner avsky när jag tittar på psykopater eftersom det påminner om mig själv för mycket. Den värsta fiende du kan ha någonsin är du själv.
__________________
Senast redigerad av Handikappadmus 2017-08-14 kl. 11:52.
Citera
2017-08-14, 12:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handikappadmus
Jag tror det är en spegling i dig själv du känner av och mår dåligt av, kanske är du själv som på bilden och känner rädsla för att du inte vill vara en sån person..?

Själv tycker jag att jag har elaka ögon och känner avsky när jag tittar på psykopater eftersom det påminner om mig själv för mycket. Den värsta fiende du kan ha någonsin är du själv.

Nope. Felaktig och dålig teori. Har du läst något om projektion från psykodynamiken möjligen?
Citera
2017-08-14, 12:42
  #11
Medlem
Handikappadmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwefasdfawefsafead
Nope. Felaktig och dålig teori. Har du läst något om projektion från psykodynamiken möjligen?

Säger bara att det kan vara så eftersom det känns fel att skylla på någon man inte kan klandra, tex en bild av en "ond" person. Upplever du folk i din omgivning som "onda/obehagliga" så är det ditt försvar, det är helt klart din känsla som är viktigast i sammanhanget, men hjärnan är knepig på så sätt att den kan inte interagera med verklighet och känsla på samma gång och då får verkligheten en annan, vilken är din och ingen annans.
You say tumato, I say tåmato. Typ.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback