Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-13, 16:28
  #1
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Har noterat att det sedan en tid funnits analblekningskrämer att köpa i diverse onlinebutiker och sexshoppar t.ex den här:

https://www.shytobuy.se/starwhite-blekande-kram.html

Jag undrar om det fungerar bra och om det är någon som har erfarenhet av gör-det-själv-analblekning?

Alternativt undrar jag också om det finns någon salong i Stockholm som erbjuder detta? (om nu inte krämen fungerar förstås?)

Och om den fungerar, är det något särskilt man ska tänka på så man inte gör fel då det ju är starka kemikalier det handlar om?
Citera
2017-08-13, 21:30
  #2
Medlem
Noose..s avatar
Visar du fisringen så ofta att du behöver bleka den? Är det inte bättre att sola resten av kroppen för att på så sätt "maskera" anus?
Citera
2017-08-14, 01:13
  #3
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Visar du fisringen så ofta att du behöver bleka den? Är det inte bättre att sola resten av kroppen för att på så sätt "maskera" anus?

Jag råkar tycka om att ha analsex och har komplex för att jag har lite mörkare hud vid anus och är säkert porrskadad helt klart, men man vill väl se fin ut helt enkelt. Hade gärna gått till en salong om det funnits någon i Stockholm, hade väl också kunnat sola för att på så sätt maskera det hela, men det kräver ju konstant underhåll för att inte gå bort, och hur solar man sitt anus liksom? I solarium? På balkongen med röven i vädret?
Citera
2017-08-26, 11:46
  #4
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley
Jag råkar tycka om att ha analsex och har komplex för att jag har lite mörkare hud vid anus och är säkert porrskadad helt klart, men man vill väl se fin ut helt enkelt. Hade gärna gått till en salong om det funnits någon i Stockholm, hade väl också kunnat sola för att på så sätt maskera det hela, men det kräver ju konstant underhåll för att inte gå bort, och hur solar man sitt anus liksom? I solarium? På balkongen med röven i vädret?

Givetvis så är det inte anus du ska sola utan resten av kroppen. Med lite tur så lyckas du få samma färg på brännan som ditt anus och vips så är dina problem lösta.
Citera
2017-09-02, 03:28
  #5
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley
Jag råkar tycka om att ha analsex och har komplex för att jag har lite mörkare hud vid anus och är säkert porrskadad helt klart, men man vill väl se fin ut helt enkelt. Hade gärna gått till en salong om det funnits någon i Stockholm, hade väl också kunnat sola för att på så sätt maskera det hela, men det kräver ju konstant underhåll för att inte gå bort, och hur solar man sitt anus liksom? I solarium? På balkongen med röven i vädret?

Tänk att arbeta som anus-blekare va? Vilka historier på after-worken, använda munmask och tjocka handskar!
Citera
2017-09-02, 07:20
  #6
Medlem
Hett med en tjej som håller anus fin och ren för sin hingst..
Citera
2017-09-06, 08:33
  #7
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley
Har noterat att det sedan en tid funnits analblekningskrämer att köpa i diverse onlinebutiker och sexshoppar t.ex den här:

https://www.shytobuy.se/starwhite-blekande-kram.html

Jag undrar om det fungerar bra och om det är någon som har erfarenhet av gör-det-själv-analblekning?

Alternativt undrar jag också om det finns någon salong i Stockholm som erbjuder detta? (om nu inte krämen fungerar förstås?)

Och om den fungerar, är det något särskilt man ska tänka på så man inte gör fel då det ju är starka kemikalier det handlar om?

Varför vill man bleka sitt rövhål?
Och starka kemikalier indeed, aja, är man så urbota jävla dum och utsätter sig för något slikt, kan jag lova att jag är den förste att skratta när det går åt helvete!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback