Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-13, 15:45
  #1
Avstängd
Hej jag har märkt en hel del lagg i os x som till exempel mission control och även i andra animationer.
Jag stör mig rätt så mycket på dessa lagg och undrar om det är bara min dator eller laggar era också på samma sätt.

Här är några frågor:

Bryr ni er om laggen?
Vet ni hur man kan få laggen att försvinna?
jag är ny på mac så har bara använt sierra, har dessa lagg funnits i tidigare os x t.ex Yosemite eller El capitan?
Citera
2017-08-13, 16:12
  #2
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Har flera macdatorer både privat och i tjänsten och en av dessa är en bärbar mac köpt i mitten av förra året, har dock haft olika mac i omgångar sedan 2006 och det brukar generellt inte vara några problem, dock uppstår det ibland att det laggar men hänger sig inte utan laggar och det är när jag låtit den vara på i många dygn i sträck, alternativt när jag nästan haft full hdd.
Citera
2017-08-13, 18:34
  #3
Medlem
studioxswes avatar
Lagg är inget som har med OS'et att göra utan din dator, och eftersom du inte skriver något om vad du har för dator kan ingen hjälpa dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback