Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-25, 19:54
  #13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slush-puppie
Jag åkte också Audi innan de gjorde snut, mans, hetro-hataren kakan Hermansson till sin pr-kvinna.

Nu kan Audi dra åt helvete och ingen person som inte sovit under en sten skulle väl frivilligt köpa skiten?
Kan bara hålla med. Sen har faktiskt Audi det slutgiltiga ansvaret för sina reklaminslag. Det lär ju inte vara så att någon reklamfirma får fritt spelrum utan att Audi ska godkänna slutprodukten. Den / de som godkände detta hoppas jag verkligen är omplacerad till lämpligare arbetsuppgifter, typ räkna skruv eller något.

Audis baskundgrupp är ju inte direkt PK eliten, och det är ju synnerligen dumt att reta upp sina kunder. Nu är jag inget Audifan i alla fall, jag hade inte köpt en ändå, men Audi borde ju få nobelpris i klantighet för detta. Jag vet faktiskt två individer som medvetet valt bort Audi och tagit ut andra märken i stället.

Sen är det ju inte omöjligt att Audi retat upp någon som bestämmer som kanske då helt tar bort möjligheten för de anställda att välja Audi som förmånsbil. Så att folk inte påverkas av detta är bara skitprat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback