Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-13, 12:42
  #1
Medlem
nitinitis avatar
Han dominerar match efter match och har alla kvalitéer man söker i en offensiv mittfältare. Ändå håller man överskattade spelare som Pogba före honom. Är det bara jag som ser De Bruyne som en top 10 spelare i världen?
Citera
2017-08-13, 13:10
  #2
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Han dominerar match efter match och har alla kvalitéer man söker i en offensiv mittfältare. Ändå håller man överskattade spelare som Pogba före honom. Är det bara jag som ser De Bruyne som en top 10 spelare i världen?

Jag gör det också. Lätt bästa tian i PL enligt mig.

Konstant farlig och klarar av allt i spelet samt att han är målfarlig och rätt stor i kroppen.

Personlig favorit sedan Bundesliga dessutom.
Citera
2017-08-13, 13:52
  #3
Medlem
Dricksglas55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Han dominerar match efter match och har alla kvalitéer man söker i en offensiv mittfältare. Ändå håller man överskattade spelare som Pogba före honom. Är det bara jag som ser De Bruyne som en top 10 spelare i världen?
Han är väl knappast underskattad. Dom flesta som kan något om fotboll vet att det är en klasslirare.
Citera
2017-08-13, 13:58
  #4
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dricksglas55
Han är väl knappast underskattad. Dom flesta som kan något om fotboll vet att det är en klasslirare.

Han får ju knappt rubriker trots att han är en extremt duktig fotbollsspelare. Såg till och med någon på forumet som höll Silva och Eriksen före KDB. Håller du med att han är top10 i världen?
Citera
2017-08-13, 14:15
  #5
Medlem
Dricksglas55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Han får ju knappt rubriker trots att han är en extremt duktig fotbollsspelare. Såg till och med någon på forumet som höll Silva och Eriksen före KDB. Håller du med att han är top10 i världen?
Top 10 mittfältare? Ja. Top 10 i hela världen på alla positioner? Nej. Men Top 20 eller 30 allafall. Svårt att exakt placera honom. Men en otroligt bra spelare.
__________________
Senast redigerad av Dricksglas55 2017-08-13 kl. 14:20.
Citera
2017-08-13, 14:50
  #6
Avstängd
Halloween2s avatar
Får inte den uppmärksamheten som egentligen ska ha, kan det vara för att han inte ser "tuff" ut eller för att han spelar i city?

Skulle ta plats i vilket lag som helst egentligen, tänk honom i Barca tex, herregud.
Citera
2017-08-13, 16:07
  #7
Medlem
GuldBuddahs avatar
Det är viktigare att ha en snygg frisyr i dagens fotboll. Just därför. De Bruyne känns rätt genuin.
Citera
2017-08-13, 16:19
  #8
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Dominerar match efter match är en kraftig överdrift. Han är på tok för ojämn och ineffektiv framför mål.
Citera
2017-08-13, 16:43
  #9
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99
Dominerar match efter match är en kraftig överdrift. Han är på tok för ojämn och ineffektiv framför mål.


På tok för ojämn? PÅ TOK? utveckla mer snälla. När han spelat som falsk nia har han sett mindre effektiv ut men tack och lov var det inte mycket av det förra säsongen. Killen är ett monster, du verkar inte tittat speciellt mycket på honom.
Citera
2017-08-13, 17:14
  #10
Medlem
afrodisiaks avatar
Det är något med han, hela auran, personligheten och utseendet som gör det. Kan inte sätta fingret på de riktigt men. Visst är han bra speciellt hans fina passningar och assist.
Citera
2017-08-13, 20:00
  #11
Medlem
han är tjock och långsam i vändningarna
Citera
2017-08-13, 20:28
  #12
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
På tok för ojämn? PÅ TOK? utveckla mer snälla. När han spelat som falsk nia har han sett mindre effektiv ut men tack och lov var det inte mycket av det förra säsongen. Killen är ett monster, du verkar inte tittat speciellt mycket på honom.

Jag håller med dig.Han du citerade är kraftigt ute och cyklar i sin bedömning.Han är lätt en av världens bästa i sin roll när allt stämmer och har förövrigt en hög lägsta nivå.Han brukar alltid ställa till oreda för motståndet även när laget eller han inte är på topp.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback