Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-15, 19:44
  #37
Medlem
swedishadmins avatar
Kan inte påstå att hon skulle vara intresserad av dig, och åtminstonde hade hon skrivit tillbaka till dig någon gång om hon var rädd för att förlora kontakten med dig.
Så om jag vore dig så hör inte av dig igen, minst en månad. Om hon hör av sig svara inte. Sen kan du ju se vad du känner efter denhär tiden och om hon fortfarande är värd att sattsa på.
Citera
2017-08-15, 20:16
  #38
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Fy vad bra skrivet. Fick mig att tänka till lite.

För övrigt så hörde hon av sig igen nu i kväll och ville ses. Verkar ha tagit skruv det här.

Hon vill bara att du bekräftar henne igen. Gå om du måste men texta inte efter daten. Låt henne texta dig. Förnedra dig inte mer...
Citera
2017-08-15, 20:49
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Det där är nog nära sanningen det du skriver.

Tro det eller ej men när jag satt på ett café med en polare i går så plingade det till i telefonen. Då kom det en hel jävla utläggning med en ursäkt om varför. Konstigt nog känns det som den stämmer. Den innehöll detaljer som går att efterforska om jag vill. Så vad gör man nu? Efterforskar? Skiter i henne? Det känns precis DoraF säger att hon säkert varit ut för "kontrollerande" killar som kanske inte kan ta ett nej.
Tyvärr så har jag så svårt att släppa henne.
det där är definitivt en borderbrud, alla varningsklockor skriker detta, vakna upp för fan, du vill hitta ursäkter på hennes beteende för att du vill ha henne, då blir man blind och korkad. Hon ger dig förklarningar som hon vet att du kan kontrollera men dom blir inte sanna för det.
Hade en relation med en likadan brud, aldrig haft häftigare sex, men ständigt en massa konstiga återbud, nu i efterhand känner man sig mest lite korkad att man inte såg varningssignalerna. Å andra sidan är jag tacksam, lärde mig otroligt mycket om mig själv efter den relationen
Citera
2017-08-16, 01:57
  #40
Medlem
Gosifs avatar
Låter som att hon har en eller flera killar redan
Citera
2017-08-24, 12:18
  #41
Medlem
Satangkais avatar
Hur går det?
Citera
2017-08-24, 16:56
  #42
Medlem
Jag har lagt ner SÅ mycket tid på ambivalenta hondjur som dessa. Deras sätt att vara varm / kall är ett klassikt recept för att man ska bli frustrerad och börja jaga. Jag kan lova dig att dom inte är värt det. Även om du var för på så är du i damage control nu. Mitt råd är att du kapar henne ur ditt liv. Ta bort numret och alla hennes sms samt eventuella kontakter på sociala medier.
Citera
2017-08-25, 15:17
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satangkai
Hur går det?
Jättebra....med en annan tjej.
Hon lovade att höra av sig men icke ett ljud på två veckor.
Så jag började lägga ner lite mer energi på en annan pudding. Helt annat. Denna tjejen är aktiv, visar intresse och kommunikationen känns verkligen naturlig. Men klart man funderar ändå lite på damen som vägrar svara. Hon gjorde ändå ett avtryck på mig.
Citera
2017-08-25, 15:26
  #44
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Jättebra....med en annan tjej.
Hon lovade att höra av sig men icke ett ljud på två veckor.
Så jag började lägga ner lite mer energi på en annan pudding. Helt annat. Denna tjejen är aktiv, visar intresse och kommunikationen känns verkligen naturlig. Men klart man funderar ändå lite på damen som vägrar svara. Hon gjorde ändå ett avtryck på mig.
Grattis!

Bra jobbat att lägga fokus på någon som faktiskt förtjänar din energi.
Citera
2017-08-25, 15:41
  #45
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Hej!

Jag har träffat en tjej via nätet som är helt underbar när vi väl ses men som är helt hopplös på att höra av sig. Det gjorde i sin tur att jag gjorde en korkad grejj. För att förstå lite hur det ser ut så skriver jag nedan hur konversationen varit. Dagarna har jag med bara för att ni ska få en bättre överblick över tiden mellan.

Dag.
1. Vi träffades, allt gick jättebra och vi bestämde ny träff.
2-9.
10.Vi skulle ses men hon meddelar att hon blivit sjuk. Jag frågade hur hon mådde efter det som hänt men inget svar.
11-12.
13. Hon skriver glatt och frågar om vi ska ses, vilket vi också bestämmer.
14.
15. Vi ses och allt funkar kanonbra igen. Vi bestämmer att vi ska ses igen och att vi ska höras om när på söndag kväll.
16.
17. Söndagen kommer. Jag skriver och frågar hur läget är och om hon mår bra samt om vi ska ses. Hon skriver att hon mår bra men inget svar på om vi ska ses.
18-19.
20. Jag skriver att jag tänker på henne och att om hon vill ses får hon gärna höra av sig. Hon svarar att vi kan ses på helgen för att hon är upptagen fram tills dess.
21.
22. Fredagen kommer och jag frågar om vi ska hitta på något till helgen men får inget svar.
23.
24. Söndagen kommer och jag skriver: lycka till efter semestern. Inget ”tack” eller något.
25-26.
27. På onsdagen skriver hon och frågar hur läget är och vi utbyter några meningar. Sen skriver jag lite senare och frågar om hon gör något till helgen. Inget svar. Då börjar jag lacka ut lite och skriver att jag är besviken på henne eftersom hon lovat att vi skulle ses till helgen men inte ens kan skicka ett ”Nej, tyvärr kan jag inte”. Inget svar.
28.
29. Fredag eftermiddag ber jag om ursäkt om hon tog illa upp. Svaret jag får är typ: ”Förstår inte vad problemet är. Ska jag vara ärlig så börjar mina varningsklockor att ringa”.'
Jag svarar tillbaka och utvecklar vad jag menade på ett väldigt pedagogiskt sätt. Inget svar.

Så nu sitter jag här och undrar om jag är dum i huvudet? Vad tror ni händer nu? Det som gör saken ännu mer förvirrad är att hon flertalet gånger sagt själv att hon tycker vi passar bra ihop samt att hon inte varit inne på dejtingsidan sen vi träffades andra gången.
Varför svarar hon inte på frågorna man skickar? Är hon konflikträdd eller bara otroligt ointresserad av mobilen eller av mig? Tror ni jag är rökt sedan jag skickade det sista meddelandet? Alla realistiska funderingar uppskattas.

Vilken jobbig kärring . Hon verkar ju bara höras när det passar henne. Nä akta dej för henne.

Vi lever i en moderntid då folk e vana att skriva fort. Å hon inte ens svarar på normala frågor .
Antagligen e hon sjukt självupptagen eller så e hon bara e en diva som e van med uppmärksamhet. Skicka ett medd till henne - hej jag ville bara säga att vi kan ses imon , passar det ?
Inget svar.
Blocka fanskapet å köp en go glass å gotta dig i regnet .
Citera
2017-08-25, 21:11
  #46
Medlem
StompZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Hej!

Jag har träffat en tjej via nätet som är helt underbar när vi väl ses men som är helt hopplös på att höra av sig. Det gjorde i sin tur att jag gjorde en korkad grejj. För att förstå lite hur det ser ut så skriver jag nedan hur konversationen varit. Dagarna har jag med bara för att ni ska få en bättre överblick över tiden mellan.

Dag.
1. Vi träffades, allt gick jättebra och vi bestämde ny träff.
2-9.
10.Vi skulle ses men hon meddelar att hon blivit sjuk. Jag frågade hur hon mådde efter det som hänt men inget svar.
11-12.
13. Hon skriver glatt och frågar om vi ska ses, vilket vi också bestämmer.
14.
15. Vi ses och allt funkar kanonbra igen. Vi bestämmer att vi ska ses igen och att vi ska höras om när på söndag kväll.
16.
17. Söndagen kommer. Jag skriver och frågar hur läget är och om hon mår bra samt om vi ska ses. Hon skriver att hon mår bra men inget svar på om vi ska ses.
18-19.
20. Jag skriver att jag tänker på henne och att om hon vill ses får hon gärna höra av sig. Hon svarar att vi kan ses på helgen för att hon är upptagen fram tills dess.
21.
22. Fredagen kommer och jag frågar om vi ska hitta på något till helgen men får inget svar.
23.
24. Söndagen kommer och jag skriver: lycka till efter semestern. Inget ”tack” eller något.
25-26.
27. På onsdagen skriver hon och frågar hur läget är och vi utbyter några meningar. Sen skriver jag lite senare och frågar om hon gör något till helgen. Inget svar. Då börjar jag lacka ut lite och skriver att jag är besviken på henne eftersom hon lovat att vi skulle ses till helgen men inte ens kan skicka ett ”Nej, tyvärr kan jag inte”. Inget svar.
28.
29. Fredag eftermiddag ber jag om ursäkt om hon tog illa upp. Svaret jag får är typ: ”Förstår inte vad problemet är. Ska jag vara ärlig så börjar mina varningsklockor att ringa”.'
Jag svarar tillbaka och utvecklar vad jag menade på ett väldigt pedagogiskt sätt. Inget svar.

Så nu sitter jag här och undrar om jag är dum i huvudet? Vad tror ni händer nu? Det som gör saken ännu mer förvirrad är att hon flertalet gånger sagt själv att hon tycker vi passar bra ihop samt att hon inte varit inne på dejtingsidan sen vi träffades andra gången.
Varför svarar hon inte på frågorna man skickar? Är hon konflikträdd eller bara otroligt ointresserad av mobilen eller av mig? Tror ni jag är rökt sedan jag skickade det sista meddelandet? Alla realistiska funderingar uppskattas.

Ser ut som hon leker med dig. Som några tidigare nämnt har hon säkert andra hon snackar med och du är typ en "Plan B", sånna ska du hålla dig borta från min vän.
Citera
2017-08-27, 12:21
  #47
Medlem
Om någon är intresserad så skrev hon i fredags att hon ville ses igen. Jag var först tveksam men vi bestämde ändå en träff. Jag gjorde det nog mest för att se om beteendet fanns kvar.
Så i går skulle vi träffats men hon avbokade träffen för hon var "sjuk" sa hon.
Då flög fan i mig så jag bad henne klart och tydligt att dra åt helvete och sa att jag aldrig mer vill se henne mer.
Det ni, vilken underbar känsla.
Citera
2017-08-27, 14:27
  #48
Medlem
StompZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Om någon är intresserad så skrev hon i fredags att hon ville ses igen. Jag var först tveksam men vi bestämde ändå en träff. Jag gjorde det nog mest för att se om beteendet fanns kvar.
Så i går skulle vi träffats men hon avbokade träffen för hon var "sjuk" sa hon.
Då flög fan i mig så jag bad henne klart och tydligt att dra åt helvete och sa att jag aldrig mer vill se henne mer.
Det ni, vilken underbar känsla.

Haha, bra gjort, som sagt så betyder sådana tjejer bara problem
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback