Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-19, 09:43
  #13
Medlem
Mr.Munshuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Åh fan, då såg det ut som ett blodbad överallt sedan? Beklagar som fan :/

Det värsta jag åstadkommit i drömväg torde vara nudistsömngång..

Nah, ingen motorsågsmassaker, blödde lite från näsan, kunde inte använda vänstra armen på ett tag. Handlederna klarade sig förvånansvärd bra.
Citera
2017-08-19, 17:12
  #14
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Munshun
Nah, ingen motorsågsmassaker, blödde lite från näsan, kunde inte använda vänstra armen på ett tag. Handlederna klarade sig förvånansvärd bra.

Aha, skönt det iallafall!
Jag har aldrig skadat mig vad jag vet!
Citera
2018-11-24, 23:42
  #15
Medlem
Cthulhummms avatar
Jag vaknar ofta mitt i natten och får för mig att jag måste göra en viss sak. Ett återkommande tema är att jag måste gå ner och äta frukost.

Jag har också behövt möblera om. BEHÖVT. Det var så påtagligt att jag behövde det så det började jag göra, klockan 2 på natten, innan jag kom på mig att nej, det här kan jag ju inte göra nu?

Har dock ingen aning vad det beror på...

MVH
Citera
2018-11-29, 10:01
  #16
Medlem
Cthulhummms avatar
Vill tillägga en till händelse.

Igår natt hände en riktigt sjuk sak. Jag somnade vid kanske 22.45 eller något, och därefter vaknade jag vid 23.15.

Förvirrad som jag var trodde jag att det var morgon, för det kändes som jag sovit en hel natt. Kollade klockan och tänkte; fan, jag har sovit ett helt dygn!?

Sen kickade den rationella sidan av mig in och tänkte att, nej, det är omöjligt.

Behövde dock ringa en vän och fråga vilken dag det var. Helt vrickat var det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback