Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-12, 12:35
  #1
Medlem
Hej fb!

Min största hobby är fotografi och bildbehandling. Bygger ofta mina bilder i PS, då kan man liksom göra vad man vill.

Jag har just nu en torka på idéer.. hjälp mig

Här har ni lite inspiration: http://www.erikjohanssonphoto.com/
Citera
2017-08-12, 12:55
  #2
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyaventador
Hej fb!

Min största hobby är fotografi och bildbehandling. Bygger ofta mina bilder i PS, då kan man liksom göra vad man vill.

Jag har just nu en torka på idéer.. hjälp mig

Här har ni lite inspiration: http://www.erikjohanssonphoto.com/
Ta en bild på ditt anus och förvandla det till ett svart hål.
Citera
2017-08-12, 13:47
  #3
Medlem
angelfuck666s avatar
En öken med sjöstjärnor/kaktusar och nån random hälleflundra kanske? Och ölburkar, glöm inte ölburkarna.
Citera
2017-08-12, 14:19
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelfuck666
En öken med sjöstjärnor/kaktusar och nån random hälleflundra kanske? Och ölburkar, glöm inte ölburkarna.

Nåt som är rätt ok är att makrofotografera saker och sätta dom i fel prprortion, insidan på paprikor eller aprikoser blir rätt coola om man tillför människor i fel storlek.

Ett annat tips är att göra om blommor, frukter med mera till kvinnliga könsorgan sk. Fittor

och glöm aldrig ölburkarna
Citera
2017-08-12, 15:08
  #5
Medlem
angelfuck666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Nåt som är rätt ok är att makrofotografera saker och sätta dom i fel prprortion, insidan på paprikor eller aprikoser blir rätt coola om man tillför människor i fel storlek.

Ett annat tips är att göra om blommor, frukter med mera till kvinnliga könsorgan sk. Fittor

och glöm aldrig ölburkarna


Det låter genialiskt, ni måste vara en mycket kreativ person. Makrofotografering i sej är ju mycket intressant och ger i det närmaste oändliga motiv/montagen.
Fotograferade en gång en njursten och blåste upp den i storlek för att sen låta en man hålla i den, tyvärr har jag inte kvar bilden. Den hette dock "meteor" så prova bildgoogla det så kanske verket dyker upp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback