Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-17, 22:11
  #13
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Regissören Pierre Woodman har sagt i en intervju att det är väldigt svårt att hitta bra killar till filminspelningar. Han sa att om en kille kommer till honom och vill spela in film så ber han honom dra ner byxorna och runka upp ett stånd framför Pierre. Klarar han inte det så är han över huvud taget inte aktuell för inspelning.
Haha, med tanke på herr Woodmans sexighet borde det ju vara det ultimata testet.

Klarar man det där lär det inte finnas mycket i branschen som skulle kunna få en att tappa sugen liksom
Citera
2017-09-14, 09:03
  #14
Medlem
Sibyls avatar
Kan det vara värt att flytta till LA om man ska göra karriär som manlig porrskådis?
Citera
2017-10-10, 14:44
  #15
Avstängd
Om du verkligen vill vara med i en porrfilm så går det säkert. Du får väl vara beredd på att delta i ett gangbang på en medioker brud.
Citera
2017-10-10, 14:55
  #16
Medlem
Jag har kontakter i Ryssland (främst STPB) för porrfilmsinspelning. Du kan hitta det via ISG siten.

Men ja det finns drösvis med damer som gör porrfilmer där. Ofta har de pojkvän och får spela in porrfilmer men inte eskorta. Det är en tydlig gräns man drar.

Dock om du är respektabel och ger bra intryck inför agenturen så finns många tjejer som anmält intresse för att eskorta också, men enbart via mäklarna som kanaler. Gå via vanliga prostitutionssidor är inte aktuellt för dessa damer pga integritet och val av yrke.

Men kortfattat så betalar du en slant, mäklaren är ofta den som också erbjuder sig att filma under tiden. Och är oftast en kvinna. De raggar lättast upp nya prospects via sociala medier.

Analt osv är premisser du går igenom med mäklaren som kommer visa "profiler" och bilder på tjejerna som du kan välja mellan när ni sätter upp inspelningstillfället.

Ja sen är det bara att leverera

Priser varierar kraftigt. Men det är i princip inom normala eskortpriser här i Sverige. För några timmar brukar det kosta kanske runt 4000 SEK.
Då knullar man självklart inte varje minut.
Citera
2017-10-10, 17:00
  #17
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Du ska kunna få din kuk stenhård på kommando framför massa människor och kameror, och du ska också kunna spruta på kommando, klarar du det så kanske du kan bli framgångsrik, om inte glöm det.


Håller med om det som står ovan.
Med extra tillägg att du måste vara riktigt välutrustad mellan benen, snygg och tränad så som en manlig porrskådis alltid är, ha kontakter så att du trots allt som redan nämnts får chansen att öht visa vad du går för ett oändligt antal gånger i skitfilmer, mot usel ersättning, sen kanske du hade haft en möjlighet att smyga igång sakta om det hade funnits en riktig och lukrativ porrbransch kvar.
Men då den är väldigt liten branschen mot fornstora dar så tror jag på..... kontakter.
Som med allt annat.


Citera
2017-10-13, 06:41
  #18
Medlem
musttomtes avatar
Det är kört att få in några pengar på att vara med på film. Värdelös ide och du får betala kalaset. Men vill du bjuda på dig själv och köra med din partner så ska du nog se att någon hub gärna lägger ut din film "gratis" kanske.
Citera
2017-10-15, 08:46
  #19
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibyl
Kan det vara värt att flytta till LA om man ska göra karriär som manlig porrskådis?

De flesta amerikanska filmerna spelas in i Las Vegas och Miami numera då flera countys i L.A. har infört kondomkrav.
Citera
2017-10-15, 09:34
  #20
Medlem
Det här med att ha stor kuk och stånd är det verkligen viktig? De flesta som köper porr är killar och jag förmodar att det är tjejerna i filmen de kollar på? Porrfilmer med endast tjejer som agera solo eller lesbiska tjejer gå att sälja så varför skulle inte porrfilmer där killen har liten kuk inte göra det? Bry ni er om killarna i porrfilmen när det är tjejerna ni bli tänd på?
Citera
2017-11-17, 20:43
  #21
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag å en av mina ex gjorde egna amatör porrfilmer med webkameran, tyvärr så har den hårddisken kraschat å det var synd för vi hade gjort en tio stycken ungefär
Citera
2017-11-18, 00:28
  #22
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Det här med att ha stor kuk och stånd är det verkligen viktig? De flesta som köper porr är killar och jag förmodar att det är tjejerna i filmen de kollar på? Porrfilmer med endast tjejer som agera solo eller lesbiska tjejer gå att sälja så varför skulle inte porrfilmer där killen har liten kuk inte göra det? Bry ni er om killarna i porrfilmen när det är tjejerna ni bli tänd på?
Porrkuken ses väl ofta som en symbol för den egna kuken, och den är självklart både stor och hård. Bortsett från det så hade det sett löjligt ut om någon brud blev påsatt av en kokt spaghetti.
Citera
2019-02-13, 13:24
  #23
Medlem
Sibyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Porrkuken ses väl ofta som en symbol för den egna kuken, och den är självklart både stor och hård. Bortsett från det så hade det sett löjligt ut om någon brud blev påsatt av en kokt spaghetti.
Många asiatiska killar har ju en mycket liten penis. Hur tror du en 28 cm lång banan känns för nån med 7 cm? Jag tror det blir svårt att identifiera sig med skådisen. BTW har jag lyckats vara med i en film hittills så kul för mig! Dom tyckte inte att 15 cm var för litet. Tjejen var fett oerfaren haha.
__________________
Senast redigerad av Sibyl 2019-02-13 kl. 13:27.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback