Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-12, 00:39
  #1
Medlem
Alltså jag behöver råd hur jag ska göra med min kille. för ca 2 månader sen var allt bra, vi snackade i telefon minst 4 tim i veckan och vi träffades regelbundet osv. Men nu på senare tid svarar han inte när jag ringer eller ringer tillbaka, när jag frågar om han vill träffas kommer han på alltid på något t ex att han e sjuk eller så. För lite mer än en vecka sedan fick jag ett långt sms där han skrev att han tappat känslor och vill inte snacka hela tiden o att han tröttnar på mig när jag inte mår bra. I samma veva börjar han använda tinder igen och inte nog med det, han swipa och börja snacka med min bästa vän. jag fråga honom om han verkligen vill fortsätta och han svara att han fortfarande älskar mig osv.
han ska snart börja på universitet längre bort så vi kommer bara kunna ses på helger, tycker ni att jag borde kunna lita på att han kommer klara ett sånt förhållande eller borde jag avbryta det?
Citera
2017-08-12, 00:42
  #2
Medlem
End it, men du verkar redan förankrad så det kommer göra ont.
Citera
2017-08-12, 00:43
  #3
Avstängd
Halloween2s avatar
Han är en idiot som kommer knulla din kompis när han får chansen, han kommer knulla andra borta på universitetet och höra av sig till dig när ni är i samma stad igen. Be honom fara åt helvete
Citera
2017-08-12, 00:48
  #4
Medlem
Förlåt men du är ganska korkad och saknar självrespekt. :/

Må gud välsigna dig.
Citera
2017-08-12, 00:48
  #5
Medlem
Enfinfluas avatar
Män använder kärlek för att få sex medans kvinnor använder sex för att få kärlek...
Han är inte kär i dig men vill behålla dig i nödfall han inte hittar någon snyggare som vill ligga med honom
Citera
2017-08-12, 00:55
  #6
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Oh my God! Börjar han använda en app som den skall användas! För smart-apps är ju riktiga livet!

Om du kallar honom "min kille" borde du väl vara så säker på det att Tinder inte spelar roll ett skit?

Jag pratar med min sambos vänner. Jag fantiserar till och med om hennes syster, men det har ingenting med vår relation att göra, eller hur? Förstår du min poäng - sluta se katastrofer som inte finns mer än i ditt huvud.

För övrigt tror jag du redan vet vad du fiskar för svar här. Dessutom är jag lite fördomsfull... Förvånad att första ordet i tråden inte stavades "asså" !
Citera
2017-08-12, 01:04
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Oh my God! Börjar han använda en app som den skall användas! För smart-apps är ju riktiga livet!

Om du kallar honom "min kille" borde du väl vara så säker på det att Tinder inte spelar roll ett skit?

Jag pratar med min sambos vänner. Jag fantiserar till och med om hennes syster, men det har ingenting med vår relation att göra, eller hur? Förstår du min poäng - sluta se katastrofer som inte finns mer än i ditt huvud.

För övrigt tror jag du redan vet vad du fiskar för svar här. Dessutom är jag lite fördomsfull... Förvånad att första ordet i tråden inte stavades "asså" !

Du är ju retard, ifall han använder appen som den är tänkt till så gör han det för att få knull. Att du anser det vara Ok att du fantiserar om din bruds syster är ännu ett tecken på att du är bipolär
Citera
2017-08-12, 01:10
  #8
Medlem
Drumedarens avatar
Sådant här får mig att tappa hoppet om mänskligheten.

1:Han har sagt att han tappar känslor.
2: Han har börjat använda en dejting app.
3: Han har börjat prata med din bästa vän, och jag tar då för givet att du menar att han raggar på henne.

Hur jävla svårt ska det vara att se vad ditt nästa drag borde vara? Eller blir man verkligen så blind av kärlek? Dumpa och gå vidare.
Citera
2017-08-12, 03:55
  #9
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Du är ju retard, ifall han använder appen som den är tänkt till så gör han det för att få knull. Att du anser det vara Ok att du fantiserar om din bruds syster är ännu ett tecken på att du är bipolär

Du är inget vidare på svenska. Att använda en app på sättet det behövs eller "är tänkt till" är helt skilda saker.

Dessutom är mina nakenfantasier om olika kvinnor knappast annat än sunda. Märk väl hur det stannar i tankestadiet och min äkta hälft har noll fog för oro, ever. Unlike you

Av någon anledning misstänker jag att ni träffades genom Tinder vilket sätter lite komik på det hela.
Citera
2017-08-12, 12:28
  #10
Medlem
Run bitch run
Citera
2017-08-12, 14:03
  #11
Medlem
Hör inte av dig till honom. Var öppen för att dejta andra.

Han kommer höra av sig till dig tids nog och då föreslår jag att du skiter i honom. Var stark, för om du ger honom en ny chans så kommer ni ha det bra i max några veckor sen kommer det bli samma sak.

En del människor är hopplösa, om du vill slösa bort din tid på människor som tar dig för givet och i grunden inte bryr sig ett skit så varsågod, men om jag vore du så skulle jag "man up" och visa att jag inte accepterar sånt. Alla relationer kräver "underhåll", som en bil, annars rostar skiten sönder och du måste skaffa en ny, och det är dyrt...
Citera
2017-08-12, 20:30
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Du är ju retard, ifall han använder appen som den är tänkt till så gör han det för att få knull. Att du anser det vara Ok att du fantiserar om din bruds syster är ännu ett tecken på att du är bipolär

Håller med, kommentaren var mer än märklig.

Att det är ett tecken på bipoläritet är ju åt andra sidan än mer fel men det är en annan diskussion.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback