Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-22, 22:53
  #241
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TubbyTommy
Särskilt när mamma kommer med rynkor mellan ögonbrynen och undrar varför du är sen..
I call bullshit on this one..
En 8 åring drar inte en så pass avancerad historia och håller fast vid den när polisen sedan frågar denne vad som hänt.
Skulle barnet ha slagit sig på grund av en olycka finns det ingen anledning för barnet att ljuga.
Citera
2017-08-22, 23:14
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furorem
Jag tror att hon blivit rädd för några moppekillar som buskört vid skolan en fredagkväll, och att hon har ramlat. Sen har mamman kraftigt överdrivit detta. Så tror jag, tycker inte att man släpper iväg en åttaåring själv 500 meter till lite avskild lekplats under en trafikerad riksväg en fredagkväll heller. Men det är ju jag det. Området dom bor i är dessutom Sollefteås egna lilla getto.

Det var väl inte kväll, utan vid femtiden? Herregud! Det är klart att en åttaåring ska kunna vara ute och leka på eftermiddagen. Speciellt så nära hemmet.

Getto i Solle? Var du rolig nu?
Citera
2017-08-30, 21:40
  #243
Medlem
Finska Pinnens avatar
Har inte moppekillarna åkt fast än?
Citera
2017-09-07, 21:31
  #244
Medlem
Jag har kollat runt lite och det har inte skrivits något mer om det här sen flickan lämnat ut signalement på pojkarna, så nej de har inte åkta fast än och jag tror tyvärr inte att dem kommer göra det heller.
Citera
2017-09-12, 22:03
  #245
Medlem
pestloppans avatar
Nå, hur mår flickan? Och har de farliga moppekillarna åkt fast ännu? Om inte: har de hunnit ställa till med mer ofog? Behöver Sollefteå-borna passa sig för dem? Kommer moppekillarna från Sverige, Albanien, Irak, Finland eller Tibet? Frågorna är många, och svenska folket får ingen ro förrän detta fall är löst. För vad är väl en skottlossning i Malmö jämfört med ett gäng moppekillar i Sollefteå?!
Citera
2017-09-17, 23:41
  #246
Medlem
Jag tyckte det här fallet var intressant därför att det är så speciellt, jag menar det är inte ofta 8 åriga flickor blir misshandlade på lekparker av en grupp äldre pojkar. Skjutningar i Malmö är ju tyvärr numera vardagsmat.
Citera
2017-09-30, 01:21
  #247
Medlem
Finska Pinnens avatar
En och en halv månad sedan händelsen. Ingen åkt fast än...? Inga nyheter av åklagare eller polis?
Citera
2017-10-14, 04:00
  #248
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finska Pinnen
En och en halv månad sedan händelsen. Ingen åkt fast än...? Inga nyheter av åklagare eller polis?

Näää.
En sällsam historia som glider in i glömskans dunkel.

Skulle det mot förmodan hända något så ber jag någon att pinga mig.
Citera
2017-12-11, 12:03
  #249
Medlem
Finska Pinnens avatar
Har moppekillarna eller klätterställningen ställts till svars än?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback