Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-20, 22:09
  #25
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromoflow
I pubscenariot blir det ett gäng hemliga agenter i ciggpacket. Men är knappt på puber överhuvudtaget.
Annars, oftast, får det ligga i meckdosan och det som händer händer.
Brukar inte göra några större ansträngningar till att gömma sakerna.
Jag har två ciggpaket. Ett 100's där eventuella medtagna spliffar ligger och ett med cigg. Palla agenter, då kan jag lika gärna låta bli.

Citat:
Ursprungligen postat av Hashmonstret
En kompis tipsade mig om detta https://www.lagerhaus.se/pub_images/large/44270445.jpg liten smidig glasburk. Kostar 20kr och finns på ikea, cervera och andra mat/heminredningsaffärer. Får plats med 5g och lite till. Svårt att ta med om det är mitt i sommaren och man bara är klädd i byxor och T-shirt men såfort man har en tjocktröja eller vårjacka är det inga problem att hitta en ficka till den. Lägg den i en strumpa så är det ingen som skulle råka se vad du har i fickan ifall den är lite öppen.
Jag har en lite lägre, det får plats ungefär tio gram i den utan större problem. Dock klart oskön att ha i fickan.
Citera
2017-08-22, 15:37
  #26
Medlem
Judgments avatar
Köp en Pax vaporizer/valfri liten vaporizer och ta med en liten grinder som är fylld. Enkelt som fan. Visst luktar det lite från grindern men inte så att man behöver nojja.
Citera
2017-08-22, 16:21
  #27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har två ciggpaket. Ett 100's där eventuella medtagna spliffar ligger och ett med cigg. Palla agenter, då kan jag lika gärna låta bli.


Jag har en lite lägre, det får plats ungefär tio gram i den utan större problem. Dock klart oskön att ha i fickan.
Okej. Nu vet jag att det får plats 25 om man pressar.
Citera
2017-09-18, 09:55
  #28
Medlem
Hupats avatar
I en tom deoderant. Luktfritt och bra däremot finns risk att gräset smakar parfym om man inte förpackat det bra
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback