Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-11, 18:45
  #1
Medlem
Kanske för att det är en konkurrent, eller något ni anser skadligt eller helt enkelt ogillar? Så som rubriken säger, om ni fick välja endast ett vilket skulle i då välja om ni nu skulle välja något?
Citera
2017-08-11, 19:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Kanske för att det är en konkurrent, eller något ni anser skadligt eller helt enkelt ogillar? Så som rubriken säger, om ni fick välja endast ett vilket skulle i då välja om ni nu skulle välja något?

Google!
Citera
2017-08-11, 20:17
  #3
Medlem
För att besvara denna fråga krävs en någorlunda intelligent fråga. Du frågar om två alternativ men ger inga förutsättningar, därför svarar jag att företag A skulle sättas i konkurs..... Idiotfrågeställning, utan intelligenta förutsättningar kan inga intelligent svar erhållas
Citera
2017-08-11, 20:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Google!

+1

Snacka om evil empire
Citera
2017-08-11, 20:35
  #5
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivingAbroad
För att besvara denna fråga krävs en någorlunda intelligent fråga. Du frågar om två alternativ men ger inga förutsättningar, därför svarar jag att företag A skulle sättas i konkurs..... Idiotfrågeställning, utan intelligenta förutsättningar kan inga intelligent svar erhållas

Men du äro inte tillräckligt intelligent för att fundera ut ett svar själv eller ?
Vill du ha en komplett lista med alternativ att välja ifrån eller ?




on topic:

konka Arla, de fifflar för jävla mycket med sina produkters innehåll..
( jag vet eftersom jag jobbat med dem tidigare )
Citera
2017-08-11, 20:42
  #6
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Nån av dom äckliga kvällstidningarna eller Dagens Nyheter.
Citera
2017-08-11, 20:44
  #7
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Nån av dom äckliga kvällstidningarna eller Dagens Nyheter.
Facebook ett av dom mest onödiga som finns.. valde mellan Instagram och Facebook men Instagram får vara kvar
Citera
2017-08-11, 20:45
  #8
Medlem
Sittkissares avatar
Tyson Foods, Inc. Eller annat liknande stort företag. Vidrigt jävla företag som tjänar multum på att tortera och slakta andra levande och kännande varelser.
Citera
2017-08-11, 20:47
  #9
Medlem
Vurtnes avatar
Aftonbladet utan att tveka. Hjärntvättar svaga människor.
Citera
2017-08-11, 20:54
  #10
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurtne
Aftonbladet utan att tveka. Hjärntvättar svaga människor.
Hear, hear.

LJH hade roterat i sin grav om han fått veta hur lögnaktig hans skapelse blivit.
Citera
2017-08-11, 21:04
  #11
Medlem
Hade försatt kånken i konkurs. Fy fan vad jag hatar fjällräven ryggsäckar.

Eller hade nog bara tagit bort alla ryggsäckar, vissa kläder i övrigt är ganska bra.
Citera
2017-08-11, 21:16
  #12
Medlem
Pensionskojarbolag som ta betalt för att placera pensionspengar. Telefonbolag som lurar äldre på dyra abonemang. Alla företag som lurar sina kunder förtjänar att gå i konkurs.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback