Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-13, 13:51
  #25
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Jag vet att idioter i regeringsställning tänker på samma sätt när det gäller att bekämpa mig, men som jag redan sagt förut så har de inte stöd i lagen att göra det gör. Inte på det sätt de gör det i alla fall. Dessutom är deras strid, när det gäller att bestrida mig, en strid mot Gud, för det är Gud som har gett mig makten att göra det jag gör. Och då är det de gör mot mig förstås inte sanktionerat av Gud.

Det finns ett forum för konspirationsteorier, där du kan härja.
Citera
2018-06-23, 06:33
  #26
Medlem
Trump har visst tagit ledartröjan från Obama

*kopierat*
However, we now know that Donald Trump’s administration puts all previous presidents to shame. The Pentagon’s numbers show that during George W. Bush’s eight years he averaged 24 bombs dropped per day, which is 8,750 per year. Over the course of Obama’s time in office, his military dropped 34 bombs per day, 12,500 per year. And in Trump’s first year in office, he averaged 121 bombs dropped per day, for an annual total of 44,096

https://www.zerohedge.com/news/2018-...lking-about-it

Detta är alltså en vänlig gest och hjälp från fredsälskaren enligt USA/Nato-kramarna
Citera
2018-06-23, 13:55
  #27
Medlem
Om Gud ville ha bort Nordkorea så skulle han väl fixa det själv?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback