Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-08-11, 22:03
  #37
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Inte en chans att det där finska ludret hade gjort tummen ner till en rund miljon. Hon hade nog t o m ätit upp en del av det hon förväntades lämna av på glasbordet om så hade krävts för sådana pengar.
Mitt tips är att allt är fake news, som det heter numera.

Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Det verkar ju väldigt troligt att en halvsunkig strippa skulle bli erbjuden en miljon kronor.
Man kan ju i princip få vilken brud som helst o visa upp sig för 20 000 kr. Så varför denna översumma?

Låter lika sant som de där vakterna som hade sett Kungen på någon suspekt klubb utomlands. Senare visade det sig att vakterna inte ens arbetade på klubben vid det påstådda datumet.

Är man rik o berömd så gör folk vad som helst för att få en del av kakan.

Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Hur troligt är det att hon skulle tackat nej till det erbjudandet om det nu vore sant?
En miljon kronor. Ungefär 95 procent av alla kvinnor skulle tacka ja till detta erbjudande.

Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Har svårt att tänka mig att en avdankad nakenmodell skulle tacka nej till pengar.
För en mille skulle hon säkert skita honom direkt i örat om han bett om det också.
Nääää, hon får nog hitta på något bättre att komma med för att hamna i rampljuset igen.

Precis som ni säger så skulle aldrig det finska ludret avböjt detta. Dessutom inget "riktigt sex" inblandat. Bara lite show på ett glasbord. Som sagt, om nu hennes trovärdighet inte är så stor så tror jag ju inte en sekund på detta.

Vidare kan nämnas att nästan vilken kvinna (eller man) som helst skulle gjort detta för en miljon. Jag är gift, har rätt okej ställt, men jag kan säga att jag som kille lätt hade gjort detta för de slantarna, t o m på en bögshow, men med no touch så klart. Frugan hade bara garvat åt det. Självklart, pengar först, i a f hälften, så man vet att man inte blir blåst.

Hon ser verkligen avdankad ut förresten.

EDIT: Körde en bildsök på henne, https://www.google.se/search?q=Marik...w=1280&bih=629 och jag tycker då inte hon är snygg för sina 38 år. Finns gott om damer i 45 års åldern som är mycket vackrare,
__________________
Senast redigerad av godboy 2017-08-11 kl. 22:08.
Citera
2017-08-11, 22:09
  #38
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Precis som ni säger så skulle aldrig det finska ludret avböjt detta. Dessutom inget "riktigt sex" inblandat. Bara lite show på ett glasbord. Som sagt, om nu hennes trovärdighet inte är så stor så tror jag ju inte en sekund på detta.

Vidare kan nämnas att nästan vilken kvinna (eller man) som helst skulle gjort detta för en miljon. Jag är gift, har rätt okej ställt, men jag kan säga att jag som kille lätt hade gjort detta för de slantarna, t o m på en bögshow, men med no touch så klart. Frugan hade bara garvat åt det. Självklart, pengar först, i a f hälften, så man vet att man inte blir blåst.

Hon ser verkligen avdankad ut förresten.

Det roliga var att hon uttryckte att hon blev chockad. En nakenmodell som blir chockad av ett sådant förslag? Nä, tror inte det. Dom har nog hört värre skulle jag tro. Chockad för en sån skitsak
Citera
2017-08-11, 22:18
  #39
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det roliga var att hon uttryckte att hon blev chockad. En nakenmodell som blir chockad av ett sådant förslag? Nä, tror inte det. Dom har nog hört värre skulle jag tro. Chockad för en sån skitsak
Tror inte en sekund på det hon säger. Så dags att komma dragande med det nu. Nä hon funkar nog lite som, Anna Fläsktunnan Book, gör allt för att få vara kvar i rampljuset. Hon vet mycket väl att hon inte har något att hämta från kungahuset, men det är inte syftet heller, utan syftet är att få synas i media vilket hon hoppas ska leda till lite jobb.
Citera
2017-08-11, 22:25
  #40
Medlem
Hört den hr historian förut.. Är det här hon som skulle skita på ett glasbord?
Citera
2017-08-12, 09:19
  #41
Medlem
Om man googlar fram finska originalberättelsen så säger hon att det handlar om kakkaisin dvs hon skulle skita på glasbordet. Så det var bajsshow det handlade om.
Citera
2017-08-12, 10:19
  #42
Medlem
foxtrouts avatar
Om bajsshow så vet jag endast Claes Elfsberg som gillar det.
Citera
2017-08-12, 10:38
  #43
Medlem
antoneriks avatar
Det måste vara prinsessan Madelenie. Hon är nog sexuellt hämmad innerst inne. Nej, men allvarligt- alla vill tjäna 50 000 spänn på en chocknyhet. Är det förresten olagligt om man ber andra personer att göra sexuella saker med sig själva?
Citera
2017-08-12, 10:52
  #44
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis Cnut
Om man googlar fram finska originalberättelsen så säger hon att det handlar om kakkaisin dvs hon skulle skita på glasbordet. Så det var bajsshow det handlade om.

Ja, till och med det hade jag lätt gjort för närmare en miljon kronor! Till och med på ett bögparty! Snacka om lättförtjänta slantar. Att hon INTE skulle göra det tror jag inte en sekund på. Självklart skulle hon tackat ja till de slantarna för den prestationen. Fast hon kanske inte var bajsnödig...
Citera
2017-08-12, 13:12
  #45
Medlem
distraktions avatar
För en miljon får du knulla vilken hora som helst, vad fick just denna hora att tacka nej till en miljon?
Citera
2017-12-16, 16:45
  #46
Medlem
En av 1900-talets stora skandaler, eller påstådda dylika: uppgiften att kung Gustaf V skall ha haft en sexuell relation med Kurt Haijby, som senare utpressade hovet på stora summor.
Källa: https://www.svd.se/hade-gustaf-v-en-...ed-kurt-haijby
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback