Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-08-12, 17:47
  #73
Medlem
knut_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
https://imgur.com/gallery/iIIDS Bild på min arm

Fin flanellskjorta
Citera
2017-08-12, 22:35
  #74
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
problem igen. killen har sett tråden och är upprörd. vet fan ej om han hade skydd

Du vet inte om han hade gummi? Knulla är skönt men du kan fan inte gå hem med random WT utan riskbedömning. Var det skabb?
Citera
2017-08-12, 22:40
  #75
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Du vet inte om han hade gummi? Knulla är skönt men du kan fan inte gå hem med random WT utan riskbedömning. Var det skabb?


Hahahaha Omg WT är han definitivt inte, du ska bara veta vilka han jobbar hos
Citera
2017-08-13, 13:45
  #76
Avstängd
Killen är glad, jag har inte skabb. Jag ska inte dumpa honom. Exemen är ganska borta. Slutet gott nästan allting gott
Citera
2017-08-14, 16:00
  #77
Medlem
flingaroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Killen är glad, jag har inte skabb. Jag ska inte dumpa honom. Exemen är ganska borta. Slutet gott nästan allting gott
Då rekommenderar jag att du letar efter vägglöss i hans säng, din arm såg ut som min pojkväns ben när han hade blivit vägglusmat en natt.
Citera
2017-08-14, 21:59
  #78
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flingaroo
Då rekommenderar jag att du letar efter vägglöss i hans säng, din arm såg ut som min pojkväns ben när han hade blivit vägglusmat en natt.

😲😲😲😲
Citera
2017-08-16, 11:23
  #79
Medlem
flingaroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
😲😲😲😲
Håller tummarna för att det bara var nån reaktion på typ smutsig säng (vem fan har inte påslakan, wtf?). Men jag hade kollat ändå! Best of luck. :P
Citera
2017-08-16, 23:52
  #80
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flingaroo
Håller tummarna för att det bara var nån reaktion på typ smutsig säng (vem fan har inte påslakan, wtf?). Men jag hade kollat ändå! Best of luck. :P

Han hade inga 😂
Citera
2017-08-17, 13:54
  #81
Medlem
flingaroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Han hade inga 😂
Slutet gott, allting gott då?
Citera
2017-08-17, 15:51
  #82
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flingaroo
Slutet gott, allting gott då?


ett varmt påslakan med skön textur hade ju varit najs istället för bara ett täcke haha
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback