Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-11, 04:36
  #1
Avstängd
För 4 år sen blev jag jävligt trött på en person. Tryckte testo som fan och var jävligt stor på den tiden, så jag sa åt personen att ifall han inte försvinner kommer jag döda honom. Jag sa även "jag ska visa dig vad jag ska döda dig med" och så hämtade jag en yxa. När jag kom och visade upp yxan tog han upp telefonen och tänkte filma så lade undan yxan innan han hann göra det. Men det var inget äkta hot, jag ville verkligen bli av med honom och det funkade.

Hursomhelst något år senare på min födelsedag, så ballade han ur totalt, han började gapa om detta hur jag hade hotat honom, någon slags panikattack fick han. Han fick lämna stället, och han sa att han var livrädd för mig. Det kom alltså väldigt plötsligt ur en normal lugn konversation.

Så jag undrar om han kan lida av paranoia, att han tex. hör röster i huvudet att jag kommer döda honom eller nåt sånt?
__________________
Senast redigerad av cumshooter 2017-08-11 kl. 04:42.
Citera
2017-08-11, 08:08
  #2
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Han lidet inte av paranoia, men du verkar lida av något, lite penis syndrom kanske, vem vet.

Du borde googla paranoid.
Citera
2017-08-11, 12:46
  #3
Medlem
Drumedarens avatar
Inte paranoia, men ditt lilla påhitt kan ju ha satt galler i huvudet på honom. Du kanske borde ta och söka hjälp istället för att visa folk vilka tillhyggen du skulle använda för att döda dom. Idiot.
Citera
2017-08-11, 12:57
  #4
Medlem
TrashteamSWEs avatar
Hur är han relaterad till dig, syskon, vän, pojkvän?
Citera
2017-08-11, 19:56
  #5
Medlem
AdFontess avatar
Det du gjorde är olagligt, förutom ett verbalt hot gjorde du den fysisk när du tog fram yxan.
Förvånande att han inte anmälde, han borde ha gjort det, istället för att nu leva med rädslan att du är oberäknelig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback