Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-11, 00:18
  #1
Avstängd
ADHD personer är oerhört irriterande. Dom är uppe i varv konstant, allting dom gör är helt orytmiskt, dom andas inte ens naturligt, utan med suckar och stönande, att höra på en ADHD person är extremt irriterande. Det är som att dom är i nått slag trans hela tiden, som är extremt irriterande för omgivningen. Dessutom känner dom att dom får någon slags bekräftelse av att vara i kontroll ju mer irriterande dom är, så dom börjar springa ännu mer. Jag kan ärligt säga att jag vid upprepade tillfällen använt våld mot ADHD-personer för att dom är störande, oftast bara slagit dom på axeln och kallat denne för idiot. Men när ADHD-personen irriterat mig ännu mer blir jag så irriterad så jag slår denne i huvudet tillslut. ADHD personer är dessutom så dumma så dom förolämpar en medan man slår, så slår man dom för att dom ska hålla käft, så gör dom ett väldigt roligt kalle anka ljud av smärtan, men det är som att dom har någon jävla tourettes så dom måste bara säga något spydigt efter att man slagit dom.

För mig är det så illa så jag klarar inte av att höra en ADHD-persons fotsteg, jag klarar inte av att höra dens röst, andning, klarar inte av att se dens kropp när dom rör sig, dom är helt osynkade med naturen och det irriterar mig jävligt mycket. Det är som att dom har så dålig taktkänsla så dom kan inte ens gå på ett harmoniskt sätt utan det låter BAM BAM BAM BAM BAM BAM.

Jag irriterar mig inte på ljud i allmänhet, det spelar ingen roll om jag så sitter och pluggar utanför en byggarbetsplats, om grannens hund skäller oavbrytet, naturliga ljud kopplar jag bort och märker inte av. En person jag känner med aspie-drag får ångest av ljudet av bilbromsar, det där är skitskumt för mig hur man kan få det, naturliga ljud (inklusive maskiner) irriterar mig inte. Men en ADHD-person är så störd så jag tål den inte, det är ungefär som att dom går runt på LSD konstant och beter sig extremt störigt. Jag upplever dom störda och störande på ett sätt som schizofrena är störda.

Så min frågeställning är varför jag tycker det är så extremt irriterande med ADHD-personer?
Citera
2017-08-11, 00:24
  #2
Medlem
Rouens avatar
Låter faktiskt dom att du själv har en bokstavskombination.

Jag har känt ADHD folk och visst kan de vara skitjobbiga men det är även din intolerans.
Citera
2017-08-11, 00:24
  #3
Medlem
Sooks avatar
Jag skulle ju spontant säga att du nog har ADHD själv.

Varför skulle en person med ADHD andas annorlunda än alla andra?
Citera
2017-08-11, 00:30
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Jag skulle ju spontant säga att du nog har ADHD själv.

Varför skulle en person med ADHD andas annorlunda än alla andra?
Har inga koncentrationssvårigheter, och är extremt lugn om dagarna, aldrig någonsin uppe i varv.
Citera
2017-08-11, 00:48
  #5
Medlem
AdFontess avatar
Du slår människor i huvudet, du visar tecken på våldsamhet men försöker intala oss alla att det är andras "ADHD" som är problemet. Skojar du?
Citera
2017-08-11, 01:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Har inga koncentrationssvårigheter, och är extremt lugn om dagarna, aldrig någonsin uppe i varv.

Koncentrationssvårigheter och konstant uppe i varv! Om du tror att det är adhd så kanske du bör läsa på lite om just adhd.. jag själv har adhd och är väldigt lugn, beräknande och har inte direkt problem med att koncentrera mig. Du kanske skulle ta och utreda ditt våldsamma humör och se vad som döljer sig.
Citera
2017-08-11, 01:05
  #7
Medlem
Mupp08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Har inga koncentrationssvårigheter, och är extremt lugn om dagarna, aldrig någonsin uppe i varv.

Att misshandla någon oprovocerat som du gör är inte ett normalt beteende.
Citera
2017-08-11, 01:11
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Koncentrationssvårigheter och konstant uppe i varv! Om du tror att det är adhd så kanske du bör läsa på lite om just adhd.. jag själv har adhd och är väldigt lugn, beräknande och har inte direkt problem med att koncentrera mig. Du kanske skulle ta och utreda ditt våldsamma humör och se vad som döljer sig.
Faktum är att personen jag pratar om inte är diagnosticerad, men de mest troligt är att han har ADHD, Autism eller schizofreni.
Citera
2017-08-11, 01:21
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Koncentrationssvårigheter och konstant uppe i varv! Om du tror att det är adhd så kanske du bör läsa på lite om just adhd.. jag själv har adhd och är väldigt lugn, beräknande och har inte direkt problem med att koncentrera mig. Du kanske skulle ta och utreda ditt våldsamma humör och se vad som döljer sig.
Om du tror att jag har ADHD så tänkte jag att du skulle få besvara följande frågor för att se om vi är lika varandra:

1. Gillar/vill du slå invandrare?
2. Är du rasist?
3. Tycker du svenskar är fjollor?
4. Gillar du våldsamt sex där du örfilar och tar stryptag om tjejen?
5. Gillar du mig?

Om svaret är ja på dessa frågor kanske vi är lika varandra
Citera
2017-08-11, 01:30
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Om du tror att jag har ADHD så tänkte jag att du skulle få besvara följande frågor för att se om vi är lika varandra:

1. Gillar/vill du slå invandrare?
2. Är du rasist?
3. Tycker du svenskar är fjollor?
4. Gillar du våldsamt sex där du örfilar och tar stryptag om tjejen?
5. Gillar du mig?

Om svaret är ja på dessa frågor kanske vi är lika varandra

Nä att du har adhd har jag aldrig sagt att jag tror du har. Mer att du skulle utreda din våldsamma sida.
1. Nej
2.nä mer patriot
3.ja
4.nja det beror på situation
5.ja, du påminner om en polare och han är sadist gillar BDSM
Citera
2017-08-11, 01:34
  #11
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Som en person som själv har ADHD och även känner flera med diagnosen så kan jag bara säga välkommen till klubben. Om det nu mot all förmodan inte är ADHD så är du bara ett vanligt missfoster som "upprepade gånger" bankar ner folk som du vet om inte kan rå för deras beteende.
Citera
2017-08-11, 01:37
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Faktum är att personen jag pratar om inte är diagnosticerad, men de mest troligt är att han har ADHD, Autism eller schizofreni.

Fast du beskrev ju precis din avsky för personer med adhd och specifikt den här personen du inte tål för den har adhd. Och nu säger du att han inte har diagnosen på papper?! Personer som inte har en utredd diagnos sätter gärna diagnoser på andra människor har jag hört.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback