Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-08-16, 00:43
  #73
Medlem
Bravess avatar
LOL, another case of "Look at me, please! Give me attention!".
Citera
2017-08-16, 02:53
  #74
Medlem
Gosifs avatar
Det går alltid 100 killar per tjej och tänk dig vad mail-bombad en tjej blir varje dag på en dejt-sida, gå på krogen istället, drick lite alkohol så blir du mindre blyg
Citera
2017-08-16, 09:22
  #75
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v333
Har du inget vettigt att komma med så håll käften. Jävla pajas.

Sitt inte och spela internet gangsta nu din veka fjolla. Varför ens göra denna patetiska självömkan tråd om du ändå inte skall lyssna på någon?
Citera
2017-08-16, 09:24
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v333
Tänkte prova på det här med internetdejting. Gjorde en profil och tog ett par bilder och skrev till ett par tjejer men fick inte ens ett svar tillbaka. Trodde jag såg rätt bra ut ändå men tydligen är jag totalt värdelös och oattraktiv fyfan alltså. Hur gör ni andra misslyckade med att veta att man är totalt ointressant för det motsatta könet? hur orkar ni ens leva? tänker ni en hel del på självmord? ja hur går tankarna egentligen?
Funderar starkt på att bara avsluta allt just nu, vad är meningen med att ens fortsätta leva???

Verkligheten är tuff.
Citera
2017-08-16, 10:04
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v333
Tänkte prova på det här med internetdejting. Gjorde en profil och tog ett par bilder och skrev till ett par tjejer men fick inte ens ett svar tillbaka. Trodde jag såg rätt bra ut ändå men tydligen är jag totalt värdelös och oattraktiv fyfan alltså. Hur gör ni andra misslyckade med att veta att man är totalt ointressant för det motsatta könet? hur orkar ni ens leva? tänker ni en hel del på självmord? ja hur går tankarna egentligen?
Funderar starkt på att bara avsluta allt just nu, vad är meningen med att ens fortsätta leva???

Du, jag tror inte frånvaron av kvinnor är problemet... Jag lät ungefär som du, antar jag, när jag var nere på botten och vände. Svårt att attrahera någon då... Det lyser nog igenom både på foton och profiltexter...

Gör det här testet:
http://www.doktorn.com/artikel/testa...pression-madrs

Och gör det ÄRLIGT!

Visar det att du kan vara deprimerad, så ta kontakt med din vårdcentral! De kan hjälpa dig vidare. Bara gör det!
Citera
2017-08-16, 15:55
  #78
Avstängd
v333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Sitt inte och spela internet gangsta nu din veka fjolla. Varför ens göra denna patetiska självömkan tråd om du ändå inte skall lyssna på någon?
Jo jag lyssnar men inte från en idiot som dig.
Citera
2017-08-16, 15:57
  #79
Medlem
Testat testosteron?
Citera
2017-08-16, 18:27
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Tjejer på nätdejting får ett otal meddelanden varje dag, och är du en så kille som ser inget svar som ett misslyckande är nog inte nätdejting något för dig.

Nätdejting är kvantitetsarbete.

Här har vi en kille som fattar.

Jag var väldigt aktiv tidigare på badoo, vi snackar flera timmar per dag mer eller mindre. Skrev till hundratals brudar (ok kanske 150 max). Filtrerade direkt ut dom som inte kom med motfrågor eller visade genuint intresse. Och till slut så fick jag till det med flera brudar som var dtf.

Nätdejting är ett grind jobb. Det e bara o nöta meddelanden.

Ps. Jag ser inte ut som en modell direkt men är rätt vältränad så ta dig till gymet min vän och bygg upp din image!
Citera
2017-08-17, 00:45
  #81
Avstängd
Ska hela livet handla om tjejer, dricka alkohol, gå på krogen osv..? Jag fattar inte varför man inte gör andra saker istället. Nätdejtning är inte det bästa alternativet om man är ute efter en partner, det funkar inte för att tjejerna får över 1000 medellanden från desperata apor. Gå till Kungsträdgården...ta en öl på en bar istället för att fundera på dumma saker. Jag träffade nyss min första flickvän, så att du måste leta och leta så är det.
Citera
2017-08-17, 11:22
  #82
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v333
Jo jag lyssnar men inte från en idiot som dig.

Vem lyssnar du på? Du vägrade ju ens svara på tjejen som erbjöd sig att träffas. Jävla stolpskott.
Citera
2017-08-17, 11:27
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v333
Tänkte prova på det här med internetdejting. Gjorde en profil och tog ett par bilder och skrev till ett par tjejer men fick inte ens ett svar tillbaka. Trodde jag såg rätt bra ut ändå men tydligen är jag totalt värdelös och oattraktiv fyfan alltså. Hur gör ni andra misslyckade med att veta att man är totalt ointressant för det motsatta könet? hur orkar ni ens leva? tänker ni en hel del på självmord? ja hur går tankarna egentligen?
Funderar starkt på att bara avsluta allt just nu, vad är meningen med att ens fortsätta leva???

Många är vi killar som tappat självförtroende på nätdejtingsidor. Det är tjejernas marknad fullständigt.
Alla går för topp 10%-killarna som ligger i så pitten blir blå. Vi slipper ju ivaf en blå pitt.
Citera
2017-08-19, 15:12
  #84
Medlem
Farbror Fazers avatar
Till Psykisk Hälsa -> /mod
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback