Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-11, 10:48
  #13
Medlem
När folk näthatar mig och kränker mig på internet brukar jag be dom suga kuk och sen trycka på det röda korset i högra hörnet.
Funkar skitbra.
Citera
2017-08-11, 12:45
  #14
Medlem
Brunbeverns avatar
När ska folk lära sig att IP-adresser inte säger något.

Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
Personen ifråga känner mig och skriver en del saker som kränker mig.

Om du känner personen borde du kanske ta ett snack med folk du känner.
Citera
2017-08-11, 13:13
  #15
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
Vad är det som jag exakt ska leta efter i meddelandet, kan man inte hitta ip etc.
Om jag kontaktar blocket, kan de hjälpa mig.
Vad ska du göra med IP ens? Polisanmäla? Du tror själv att de kommer utreda det? Nej, det kommer de inte.

Gå vidare med livet, kontakta Blocket och be kolla hur de kan hjälpa dig.
Citera
2017-08-11, 21:04
  #16
Avstängd
swekredits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Vad ska du göra med IP ens? Polisanmäla? Du tror själv att de kommer utreda det? Nej, det kommer de inte.

Gå vidare med livet, kontakta Blocket och be kolla hur de kan hjälpa dig.

Jag har kontaktat blocket och väntar på svar, vill gärna polisanmäla honom så jag får uppgifter om vem som står bakom meddelanden och sedan jaga honom själv och slå honom med en hammare tills han dör och sedan rulla honom i en matta och tejpa hårt, sedan köra till bokskogen mitt på natten och begrava honom där.

Citera
2017-08-11, 21:22
  #17
Medlem
serubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
Jag har kontaktat blocket och väntar på svar, vill gärna polisanmäla honom så jag får uppgifter om vem som står bakom meddelanden och sedan jaga honom själv och slå honom med en hammare tills han dör och sedan rulla honom i en matta och tejpa hårt, sedan köra till bokskogen mitt på natten och begrava honom där.

Det är jag som busar med dig. Nu ska jag polisanmäla dig för mordhot innan du polisanmäler mig!
Citera
2017-08-12, 05:30
  #18
Moderator
MondoBizarros avatar
Jag är tveksam men modsen där får bedöma vad som ska hända med denna.

Övriga dator- och IT-diskussioner --> IT-säkerhet: allmänt
/Moderator
Citera
2017-08-15, 12:21
  #19
Medlem
babianpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Blocket skall man helst undvika om man inte vill tappa tron på mänskligheten. Där samlas tydligen jordens alla avskum för att trakassera vanligt hederligt folk. Ge bort grejerna till behövande istället så gör du både världen och dig själv en tjänst.
Håller med.
Übersnåla pellejönsar som inte vill betala, idioter som brevväxlar fram och tillbaka, men ej kommer till skott och blattarna som flrsöjer pruta ner 80%, eller vill byta med stöldgods.
Jag sålde en bil i 25tkr-klassen för nåt årsen. Fick erbjudande om att byta mot ps4, ipad, nåt annat elektrokrimskrams och några tusenlappar..
Pack!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback