Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-11, 15:01
  #13
Medlem
utan.att.stannas avatar
Någon som vet någon annan grym pod om seriemördare eller dylikt?

Fyfan vad töntig han är ibland... Uppläsare.. Lyssnar på East area rapist
__________________
Senast redigerad av utan.att.stanna 2018-06-11 kl. 15:33.
Citera
2018-07-14, 21:12
  #14
Medlem
utan.att.stannas avatar
Blev bättre mot slutet
Citera
2018-07-14, 21:52
  #15
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Någon som vet någon annan grym pod om seriemördare eller dylikt?

Har själv börjat att lyssna på Vad blir det för mord? som är bra, lite väl tramsiga inledningar innan de kommer till kärnan av avsnitten, men å andra sidan är det en komiker som håller i det tillsammans med Elinor Svensson (också komiker).
Citera
2018-07-14, 22:27
  #16
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Har själv börjat att lyssna på Vad blir det för mord? som är bra, lite väl tramsiga inledningar innan de kommer till kärnan av avsnitten, men å andra sidan är det en komiker som håller i det tillsammans med Elinor Svensson (också komiker).
Svenska eller utländska mord?
Citera
2018-07-15, 01:40
  #17
Medlem
Schnyggves avatar
Tänk om denna varit professionellt gjord med till exempel dom gamla P3-dokumentär-rävarna, då hade jag lyssnat ihjäl mig, nu njaaoäe...
Citera
2018-07-15, 11:34
  #18
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Svenska eller utländska mord?

Både och, de har avhandlat Knutby i Sverige till utländska seriemördare och sen lite andra saker som mysteriet vid Uralbergen som blev uppkallat The Dyatlov Accident, bra avsnitt om man inte kände till händelsen sen tidigare.
Citera
2018-10-30, 11:46
  #19
Medlem
Red-Right-Hands avatar
Nu har jag precis lyssnat klart på alla 8 delarna om Gary "Green River Killer" Ridgway (sommarspecial), riktigt intressant och bra skrivna/ihopsatta poddavsnitt. Berättarrösten av Dan Hörning ger jag en 10 av 10 möjliga.

Det var första gången som jag lyssnade på Seriemördarpodden! Och kommer att lyssna på flera.
__________________
Senast redigerad av Red-Right-Hand 2018-10-30 kl. 12:08. Anledning: Felstavning.
Citera
2019-06-19, 06:25
  #20
Medlem
Jag gillar just det att han inte låter så jäkla teatralisk när han läser. Stör mig på en del True crime-poddare som låter som skolteater.
Citera
2019-06-19, 06:33
  #21
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aralia
Jag gillar just det att han inte låter så jäkla teatralisk när han läser. Stör mig på en del True crime-poddare som låter som skolteater.
Tycker också att han är bra. Jag följer även Massmördsrpodden och Mördarpodden. Den sistnämnda kanske väl flamsig/fnittrig och spekulativ för min torra smak.
Citera
2019-07-03, 15:46
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aralia
Jag gillar just det att han inte låter så jäkla teatralisk när han läser. Stör mig på en del True crime-poddare som låter som skolteater.
Jag har svårt för detta också . Värre är det i mördarpodden där han sitter och babblar och garvar med någon brud stup i kvarten . Jag är inte intresserad av snackpoddar när det gäller true crime . Finns liksom tusen andra och välja på i så fall .
__________________
Senast redigerad av GatuSoparen 2019-07-03 kl. 15:50.
Citera
2019-07-12, 00:53
  #23
Medlem
Vad heter introlåten som spelas innan hans poddar?
Citera
2019-07-25, 01:38
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Vad heter introlåten som spelas innan hans poddar?

Ingen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback