Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-10, 16:52
  #1
Medlem
hej!,
min kran som är max 16-17 har två proffsiga tatueringar på kroppen hur får snorungar tag i de jag antog först att tatueringen gjordes svart men när jag fick en närmare titt så såg de väldigt proffsiga ut. hur fan får de tatueringar för min tjejkompis ex är 17 och har också en väldigt tydlig och snygg tatuering på handen
Citera
2017-08-10, 17:13
  #2
Medlem
18-årsgräns är endast en rekommendation, det är inte lag på det. Finns även duktiga tatuerare som kör svart. Annars kan de ju ha tatuerat sig utomlands, falsk legitimation, etc. Möjligheterna är oändliga.
Citera
2017-08-10, 17:15
  #3
Medlem
"Mamaaaaa! Alla andra har tatuerat sig och min kompis pundar-Jocke är billig och han skall bli typ riktig tatuerare ochhan kan gadda dig också billigt så du känner dig ung igen, så jag kan få en ny pappa igen, om du bara skriver under här!"

Typ så.
Citera
2017-08-10, 17:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
"Mamaaaaa! Alla andra har tatuerat sig och min kompis pundar-Jocke är billig och han skall bli typ riktig tatuerare ochhan kan gadda dig också billigt så du känner dig ung igen, så jag kan få en ny pappa igen, om du bara skriver under här!"

Typ så.
haha nä kranen lever inte fattigt har vart hemma hos han, han tar hand om sig själv
Citera
2017-08-10, 18:27
  #5
Medlem
killenmedkexs avatar
Pengar och bra kontakter.

Har du vart och handlat nu så du kan spetsa drinken eller?
Citera
2017-08-10, 18:37
  #6
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
hej!,
min kran som är max 16-17 har två proffsiga tatueringar på kroppen hur får snorungar tag i de jag antog först att tatueringen gjordes svart men när jag fick en närmare titt så såg de väldigt proffsiga ut. hur fan får de tatueringar för min tjejkompis ex är 17 och har också en väldigt tydlig och snygg tatuering på handen

Din "kran" är 16-17. Det är nog knappast han som är kranen.

Jag kan berätta att man betalar för tatueringar. Skickligheten skiljer sig väldigt mycket. Han känner väl någon som är bra på att gadda.
Citera
2017-08-10, 20:22
  #7
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Känner en tjej som är 17 och tatuerar ifrån sitt hem. Hennes gaddningar är bättre gjorda än t.ex en studio i Malmö där kvinnan som driver den har gjort det i över 20 års tid.

Att talangfulla gaddar svart i början är inget konstigt. Men man får vara försiktig, har sett fruktansvärt fula med.

Hon tjejen tar 1/3 av priset hos en vanlig. Gjorde en som hon tog 700 för medans andra prisförslag jag fick låg på runt 2500.
Citera
2017-08-10, 21:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
hej!,
min kran som är max 16-17 har två proffsiga tatueringar på kroppen hur får snorungar tag i de jag antog först att tatueringen gjordes svart men när jag fick en närmare titt så såg de väldigt proffsiga ut. hur fan får de tatueringar för min tjejkompis ex är 17 och har också en väldigt tydlig och snygg tatuering på handen


Om både din fjortiskran och din tjejkompis har "proffsiga" tatueringar varför inte fråga dom?

Men för att hjälpa dig lite på traven så har dom antagligen gjort dom hos nån dom känner eller bara betalt nån. Är det så svårt att lista ut?

Vad anser du vara "proffsiga"?

Du kanske tycker dom ser tydliga och snygga ut för att dom är nygjorda?
Citera
2017-08-10, 21:40
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Om både din fjortiskran och din tjejkompis har "proffsiga" tatueringar varför inte fråga dom?

Men för att hjälpa dig lite på traven så har dom antagligen gjort dom hos nån dom känner eller bara betalt nån. Är det så svårt att lista ut?

Vad anser du vara "proffsiga"?

Du kanske tycker dom ser tydliga och snygga ut för att dom är nygjorda?
jo för det känns inte som att vi är tillräckligt bra vänner för att fråga honom om hans tatueringar när jag plockar upp lite b, och exet vill mörda mig (försökte) för han trodde jag lega med han tjej så jag tvekar på att han kommer svara
Citera
2017-08-11, 00:09
  #10
Medlem
VietnamByNights avatar
Känner några som började tatuera på kompisar och blev bättre med tiden och fick sedan jobb på studios, sedan tatuerar dom svart på fester och annat för att tjäna lite extra pengar.
Citera
2017-08-11, 19:53
  #11
Medlem
Tjänster och gentjänster, och väldigt mycket kontakter. Duktiga tatuerare har polare dom också... Sist men inte minst, det kostar pengar oavsett om det är svart eller ej.
Citera
2017-08-12, 08:09
  #12
Medlem
the juntos avatar
Folk pratar hela tiden om cash när det gäller tatueringar. Fan är inte resultatet viktigare än att spara några lappar?

En tatuerade jag hade flög i luften om man diskuterade pris. För han är resultat allt och priset en bisak.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback