• 39 572 online
  • 1 171 466 medlemmar
  • 60 414 800 inlägg
2018-02-14, 21:53
Medlem
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKingmeistah
Vad är grejjen? Ingen är varken död eller allvarligt skadad. Om hela forumet "Aktuella brott och krimfall" ska fyllas med olika pojkstreck så lär det bli en jävla massa nyheter.
Du har en sjuk inställning.
Citera
2018-02-14, 22:02
Medlem
PaulPaljetts avatar
Citat:
Vad är grejjen? Ingen är varken död eller allvarligt skadad. Om hela forumet "Aktuella brott och krimfall" ska fyllas med olika pojkstreck så lär det bli en jävla massa nyheter.
Får jag släpa dig efter min bil? Jag lovar att du bara kommer att bli hyfsat lindrigt skadad.
Citera
2018-02-15, 02:47
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:

En utav de släpade blev väl allvarligt skadad..?
Citera
2018-02-15, 10:18
Medlem
[Wizard]s avatar
Citat:
"Vad är grejjen?"
Jag vet inte om du är lika trasig i huvudet som dessa svinen, och om så är fallet så kan inte jag förklara för dig varför din kommentar är lika puckad som ämnet denna tråden handlar om...

Att medelst tvång släpa personer utmed en bil "på skoj" tyder på en synnerligen skev syn på vad som är rätt och fel och total avsaknad av empati och sådana människor skall fanimig inte gå lösa i samhället!

Jag hoppas det blir väldigt långa fängelsestraff på dessa attackerna!
Citera
2018-02-15, 18:05
Medlem
Citat:

Ja det vore väl mysigt och trevligt för dig att få bli släpad efter en bil, medan de som sitter i bilen skrattar hysteriskt åt dig när du faller till marken och blir släpad.
Det är ett stort under att detta "pojkstreck" inte fick allvarligare konsekvenser än vad det faktiskt fick.
Citera
2018-02-17, 12:24
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/2018-02-1...fangelsestraff

1.Någon med tillgång till artikeln?
2.fup?
Citera
2018-02-17, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetemannen
https://www.sydsvenskan.se/2018-02-1...fangelsestraff

1.Någon med tillgång till artikeln?
2.fup?
Prova trådstarten..
Citera
2018-02-17, 19:00
Medlem
negrofobens avatar
Helvete vilka korkade blattar! Hur i helvete kunde de tro att de skulle klara sig utan att torska?
Tyvärr blir det väl inga längre staff för dess apor.
Citera
2018-03-02, 09:59
Medlem
Skatteskolks avatar
Dom kommer idag. 11:00.

Oavsett vilket straff de får är det alla gånger otillräckligt. De borde inte finnas mängdrabatt, men det är en sekundär fråga.
Senast redigerad av Skatteskolk 2018-03-02 kl. 10:39.
Citera
2018-03-02, 10:11
Medlem
udons avatar
Hoppas på ett strängt straff den här gången. Riktigt sjukt beteende och dom har väl visat tydlig brist på empati. Dom som kallar det här för ett "pojkstreck" är välkomna hem till mig i helgen så kan vi köra några vändor på gatan. Jag håller tummarna för att du inte ska råka hamna under däcket.
Citera
2018-03-02, 11:09
Medlem
Lindrig påföljd, som väntat.

"De två huvudmisstänkta som satt i bilens framsäte döms för misshandel, försök till misshandel och ofredande till skyddstillsyn och samhällstjänst i 140 timmar."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...g-kommer-domen
Citera
2018-03-02, 11:11
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Hoppas på ett strängt straff den här gången. Riktigt sjukt beteende och dom har väl visat tydlig brist på empati. Dom som kallar det här för ett "pojkstreck" är välkomna hem till mig i helgen så kan vi köra några vändor på gatan. Jag håller tummarna för att du inte ska råka hamna under däcket.

Skyddstillsyn med samhällstjänst i 140 timmar... Mållös. Saknar ord. Samhällstjänst kan innebär att man träffar människor som utsats. Det här är inget straff.

http://www.malmotingsratt.domstol.se...m-misshandel-/
Citera