Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-08-13, 16:50
  #37
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwefasdfawefsafead
Då måste du ha autism för att du inte kan säga vad hon ler åt.

Citera
2017-08-13, 17:00
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
[/b]






Asgarv!

Citat:
Ursprungligen postat av retepm.

Dock så handlar det inte om vad jag tror hon ler åt, mitt syfte med tråden var att höra vad andra anser. Har jag verkat oförstående så har det varit avsiktligt.
Citera
2017-08-14, 10:29
  #39
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
[/b]







Haha.. nu har du tagit mina ord ur sitt sammanhang. Vilket onödigt jobb. Jag står fast vid det jag sagt och dömer inte tjejer som gör sig till på bild. Finns alltid en anledning att någon handlar på ett visst sätt. Sen ogillar jag att folk går runt och stör sig på stackars oskyldiga uppmärksamhetssökande unga. Lite som att sparka på någon som ligger.

Jag vet vem du är också. Din lilla stalker.
Citera
2017-08-14, 11:07
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwefasdfawefsafead
Att konstatera att hon ler är bara en liten del av ansiktsuttrycket. Varför någon ler och hur spelar roll.

http://jtf.org/wp-content/uploads/20...n-laughing.jpg

Ovanstående bild är ju tagit "in action" på en hånskrattande person, ser inte vad det har med selfies att göra? Förslagsvis är poängen att försöka se fin ut, det är ju kutym att det är fint o le liksom...
Citera
2017-08-14, 12:00
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ior-sad
Ovanstående bild är ju tagit "in action" på en hånskrattande person, ser inte vad det har med selfies att göra? Förslagsvis är poängen att försöka se fin ut, det är ju kutym att det är fint o le liksom...

Jag skulle gärna ha hört fler ge sin uppfattning. Men det blir väl bara du och jag då ior.

Det hon gör i bilden är att låtsas vara glad av att se någon hon känner igen. Det är en PR-grej där man typ pekar in random i publiken och låtsas bli positivt överraskad över att man ser någon man känner igen. Riktigt jävla löjligt.

Det vi ser är en sjuk och trött kärring på diverse piller som försöker prestera någon positiv charader. Hon är en riktigt surkärring som person med temperament. Stel som fan i alla andra sammanhang.
Citera
2017-08-14, 12:29
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Haha.. nu har du tagit mina ord ur sitt sammanhang. Vilket onödigt jobb. Jag står fast vid det jag sagt och dömer inte tjejer som gör sig till på bild. Finns alltid en anledning att någon handlar på ett visst sätt. Sen ogillar jag att folk går runt och stör sig på stackars oskyldiga uppmärksamhetssökande unga. Lite som att sparka på någon som ligger.

Jag vet vem du är också. Din lilla stalker.
Haha.. som om det spelar roll. Dina ord skriker ändå 'Jag är en paranoid feminist med storhetsvansinne!'
Citera
2017-08-14, 12:37
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
Haha.. som om det spelar roll. Dina ord skriker ändå 'Jag är en paranoid feminist med storhetsvansinne!'

Jag har också fått samma intryck, att hen är mer reaktiv än objektiv.
Citera
2017-08-14, 14:30
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwefasdfawefsafead
Jag har också fått samma intryck, att hen är mer reaktiv än objektiv.
Några nyckelmeningar jag utgått från
Först lite feminism:
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
med framförallt mäns okontrollerbara libido så säljer sex
På det lite megalomani:
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Jag är mer vaken än du.
Och så lite feminism igen:
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Just nu framstår du bara som en butthurt snubbe som inte får doppa.
Mera feminism (med homolobbyistiska förtecken):
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Kan du inte bara ignorera dessa tjejer och tänka att de är en produkt av sin uppväxtmiljö och samhället?
Och så lite paranoia på det:
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Jag vet vem du är också. Din lilla stalker.
Citera
2017-08-15, 02:36
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
Några nyckelmeningar jag utgått från
Först lite feminism:På det lite megalomani:Och så lite feminism igen:Mera feminism (med homolobbyistiska förtecken):Och så lite paranoia på det:

Och så en massa påprackningar av värderingar och åsikter på det. Jag ville ha en objektiv diskussion (vad ler dessa människor åt) men får en massa "du ska inte bry dig", "patetisk fråga". Redan där förstod jag att det är en feminist vi har att göra med. Jag förstod då att inget objektivt fanns att vänta från denna människa, utan bara en massa feministflosker som inte har någonting med tråden att göra.
Citera
2017-08-15, 11:27
  #46
Medlem
Vissa människor kan bara ha en typ av glädje.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback