Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-09, 21:28
  #1
Medlem
meatrods avatar
Många kristna som flytt förtrycket från muslimerna berättar för mig att muslimerna hatar oss och allt vi står för. Vi vet alla vad som händer när européer får nog. Med tysk effektivitet så börjar eliminering och utrotning. Allt flera européer har fått nog och nationalistiska partier vinner mark på löpande band.

Men när startas ugnarna?
Citera
2017-08-09, 21:39
  #2
Medlem
Jeffrey.L.Dahmers avatar
Varför är det viktigt för dig huruvida neger/blattar tror på en död jude eller en pedofil?

Det är inte pga av sagoböcker dom hatar oss, utan det är pga av deras rastillhörighet.
Citera
2017-08-09, 22:23
  #3
Medlem
MADs avatar
Om det här är något som du tänker mycket på i din ensamhet, så rekommenderar jag att du söker professionell hjälp.
Citera
2017-08-09, 22:33
  #4
Medlem
Bronixs avatar
Flytta till polen och fråga judarna om dom vet.Nej men tänk mer på hur du har det om du är sjuk eller kanske möjligen har någon typ av funktionsvariation.För det kommer inte startas några ugnar på det sättet som du tänker på (Att kasta människor i stora ugnar)
Citera
2017-08-09, 22:41
  #5
Medlem
aldrigrunkas avatar
Nej det fanns aldrig några utrotningsläger, bara koncentrationsläger som det hette från början. Har du tid att oroa dig kanske du har tid att läsa runt lite, Jag rekommenderar Ernst Zündel då han precis tragiskt lämnat oss.
Kanske kan vi avlägsna problemet utan ugnar precis som sist, men visst måste många och deras familjer arbeta av sin skuld till samhället de parasiterat på innan de kan få möjlighet att åka hem.

Jag är redo imorgon, är du?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback