Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-10, 00:34
  #25
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
Ingen anledning. Blev för full men jag är ju ganska deprimerad överlag så det var väl det som spökade.

På fyllan kan vem som helst göra sånt man aldrig gör annars folk blir mer känslosamma Jag tror de förstår om de är dina vänner
Citera
2017-08-10, 00:40
  #26
Medlem
Jämfört med Anders Borg, har du inget att skämmas för.
Citera
2017-08-10, 02:22
  #27
Avstängd
Kontakt112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Skärpning. Visa känslor är ingen fara. Tjejer gillar när killar visar sig sårbara.
Haha nej, det gör om inte. Dom säger bara att dom gillar det. Prova så får du se
Citera
2017-08-10, 03:02
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verum.ariolum
Det var väl inte så farligt. Att du framstår som en känslosam person kan rentav göra att hon tycker om dig mer.

Vilket kanske omedvetet var anledningen till att du började gråta framför henne...
Citera
2017-08-10, 03:16
  #29
Medlem
durtmeisters avatar
Bättre det än att du blev våldsam och/eller odräglig som Borg.
Citera
2017-08-10, 05:32
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
Ingen anledning. Blev för full men jag är ju ganska deprimerad överlag så det var väl det som spökade.

Inga som helst problem att du blev ledsen, om dina vänner har en empatinivå som ligger över en spindels nivå. Fylle-gråt inför andra har vi alla råkat ut för (och betydligt "värre" saker) Jag vet att det låter som en kliché, men att våga gråta är faktiskt starkt, inte svagt. Många människor uppskattar när andra visar sig sårbara, eftersom det gör personen mer "mänsklig" och att man då själv vågar visa sig känslig inför denne. Beklagar att du inte mår bra generellt, ta hand om dig. <3 Om dina vänner har något vett kramar dom om dig lite extra idag, annars är dom idioter som du faktiskt mår bättre utan. Kram på dig!
Citera
2017-08-10, 07:37
  #31
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Skärpning. Visa känslor är ingen fara. Tjejer gillar när killar visar sig sårbara.

Gillar dom killar som blir för fulla och gråter på fester? Låter lite märkligt. Själv tycker jag det är jobbigt. Vare sig det är en kille eller tjej.
Citera
2017-08-10, 11:11
  #32
Medlem
Ni kommer troligtvis bli bättre vänner nu när du har kommit ut
Citera
2017-08-11, 20:05
  #33
Medlem
Sibyls avatar
Det är väl din kompis tjej och inte din? Förstår inte varför det skulle vara en så stor grej.
Citera
2017-08-12, 21:41
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
. Fylle-gråt inför andra har vi alla råkat ut för (och betydligt "värre" saker) !

Nä det har vi verkligen inte gjort, jag har aldrig varit med om det. Har faktiskt aldrig ens hört talas om det förrens nu.

Med det sagt så tycker jag det är en struntsak. Jag har gjort betydligt mycket mer pinsamma saker på fyllan och det är aldrig ngn som brytt sig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback