Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-09, 18:24
  #1
Medlem
storpungens avatar
Tjena!

Jo, jag fick tag på mjukt hasch som inte är som allt annat hasch jag rökt. Har en till haschbit och den ger bara en avdomnande effekt som inte är speciellt skön. Jag har inga problem att vara vaken och göra hushållssysslor, vara på stan, blir litet mer social.

Men med den mjuka biten så känns kroppen avslappnad och mjuk. En euforisk och varm känsla i kropp och sinne som nästan liknar lätta opioider. Blir trött och vill bara ligga ner. Rökte halv sex i morse och orkade inte sedan ta mig upp ur sängen. Blev så trött och det var så skönt. Somnade och vaknade på eftermiddagen. Även ångesten försvinner och ersätts av tidigare nämnd eufori.

Vad kan detta vara för något? Hasch från någon Indicaplanta?
__________________
Senast redigerad av storpungen 2017-08-09 kl. 18:35.
Citera
2017-08-09, 18:28
  #2
Medlem
snowdusts avatar
Ja du har troligtvis fått tag på en nice indica

Har själv en mjuk bit hasch just nu, som ger exakt samma känsla. Det är så det ska vara på bra indica
Citera
2017-08-09, 18:43
  #3
Medlem
Gantz92s avatar
Hasch i Sverige är oftast Indica och är det mjukt så brukar det vara bra. Låter som om du har haft tur.
Citera
2017-08-09, 19:59
  #4
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gantz92
Hasch i Sverige är oftast Indica och är det mjukt så brukar det vara bra. Låter som om du har haft tur.
Hasch i kontinentaleuropa. Om hasch i Sverige som jag rökt tidigare oftast är Indica borde jag känt detta förut. Kanske det är så. Jag vet inte. Är ingen direkt lång och vanerökare. Hade en polare som var stensäker på att haschet han fått var spetsat med heroin.
Citera
2017-08-09, 20:20
  #5
Medlem
-spitzlix-s avatar
Haha! Fått exakt samma effekt som du nämner på ett par bitar jag köpt från en ny kran, känns inte som indica alls utan opiat/opioid-liknande effekt. Fast mitt va lite hårt men böjbart som fan, och hade jag det i handen klibbade det som fan, fick skrapa ur påsen när jag hade haft den i fickan.
Citera
2017-08-09, 20:32
  #6
Medlem
Drumedarens avatar
Du har tur! Du har kommit över riktigt fint indica hasch. Har själv rökt otroligt sänkande indica och det är obeskrivligt skönt, haha.
Citera
2017-08-09, 21:04
  #7
Medlem
Låter lite som opium.
Förmodligen en blandning. Jag har sett att det finns hasch med opium i på marknaden för inte så länge sedan.
Citera
2017-08-09, 22:27
  #8
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Haha! Fått exakt samma effekt som du nämner på ett par bitar jag köpt från en ny kran, känns inte som indica alls utan opiat/opioid-liknande effekt. Fast mitt va lite hårt men böjbart som fan, och hade jag det i handen klibbade det som fan, fick skrapa ur påsen när jag hade haft den i fickan.
Ja, klibbigt men ändå hårt. Faller lätt isär. Fastnar i påsen. Meckar sig självt i princip. Så det är spetsat med opioider/opiater?
Citera
2017-08-09, 23:16
  #9
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Ja, klibbigt men ändå hårt. Faller lätt isär. Fastnar i påsen. Meckar sig självt i princip. Så det är spetsat med opioider/opiater?
Mitt föll inte lätt isär men va ruggigt lätt att "nypa" av pyttesmå bitar utan problem och lätt som fan att bryta, oljig. Ingen aning, enda meningen jag ser med spetsning är om produkten i sig suger eller skapa beroende av just den kakan/biten. Ska köpa hem stickor å testa pissa efter jag rökt upp bitarna.
Citera
2017-08-09, 23:23
  #10
Medlem
riktigt fint röka då lätt å mecka ,va gnäller du för?
Citera
2017-08-09, 23:43
  #11
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazcaline
riktigt fint röka då lätt å mecka ,va gnäller du för?
Det är inte så kul att tro att man får opiatspetsat hash. Om det nu är så. Men om detta är "rent" hash så är det fantastiskt.
Citera
2017-08-10, 03:56
  #12
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Det är inte så kul att tro att man får opiatspetsat hash. Om det nu är så. Men om detta är "rent" hash så är det fantastiskt.
Fast vad spelar det för roll om haschet är spetsat med opium eller inte, så länge du gillar effekten. Du verkar ju nöjd så det är väl bara att puffa på och njuta av ditt hasch. Vi kan väl bestämma att ditt hasch är "rent" och så kan du vara helt nöjd med ditt fantastiska och rena nyinköpta hasch.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback